کد خبر: ۱۳۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
حاشیه های جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید؛

وقتی معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور اعتنایی به نماز اول وقت نمی کند!/ یک سرمایه گذار صنعت فارس: غلط کردم که شغل ایجاد می کنم!

جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاوتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید دیروز عصر با حضور دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در سالن شهید قاضی استانداری برگزار شد.
به گزارش خبرنگار شیرازه، در این جلسه مسئولان 10 شهرستان فارس مشکلات خود را مطرح کردند تا به آنان رسیدگی شود.

 رحمانی معاون اقتصادی استاندار در ابتدای جلسه مشکلات شهرستان ها را مطرح و مسئولان و مدیران نیز به توضیح آن پرداختند.

معاون اقتصادی استاندار در ادامه اظهار داشت: در دوره اول سفر پنج روزه دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور با طی مسافت 3 هزار و 200 کیلومتر برخی از شهرستان های میانی و شمالی را بازدید کردیم.

وی اضافه کرد: با توجه به تجربه ای که از دور نخست داشتیم، از حدود 60 پروژه بازدید شد ضمن اینکه در این دور فرصتی فراهم آمد که مدیران سایر دستگاه های اجرایی نیز کمک هایی را انجام دهند.

در ادامه پیرامون کمبود 50 میلیارد تومانی اعتبار سد هایقر، مقرر شد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با همکاری معاونت عمرانی استاندار و آّ منطقهه ای پیگیری لازم را برای تامین و تخصیص اعتبار لازم به عمل آورد. 

درخواست تسهیلات برای اتمام واحد های دامداری مجتمع دامداری دو قلات و عدم واگذاری اراضی مورد نیاز به منظور اجرای طرح توسعه کارخانه معدن کوه سرمه، عدم اولویت طرح در وزارت نفت و در نتیجه عدم تامین مالی از طرف وزارت برای فاز دوم پالایشگاه آغار از دیگر مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد.

این جلسه حاشیه هایی را با خود به همراه داشت،از آن جمله صحبت های خان سالار سرمایه گذار کارخانه سیمان سپهر قیر بود که بیان کرد: هزار شغل ایجاد کرد ام اما با مشکلاتی که برای من ایجاد کرده اند می گوییم من غلط کردم که شغل ایجاد می کنم.

 جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاوتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از ساعت 17 آغاز و تا ساعت 20:55 دقیقه ادامه داشت، این درحالی است که جلسه برای نماز تعطیل نشد و مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی نیز سخنی از نماز و اذان به میان نیاورند.

نظرات بینندگان