کد خبر: ۱۳۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۴ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
مدیر جدید حوزه علمیه استان فارس:

جایگاه مدارس علمیه شیراز بسیار با عظمت است

مدیر جدید حوزه علمیه استان فارس دارالعلم بودن شیراز را مورد تاکید قرار داد و گفت: شیراز در کتب مختلف به دارالعلم تعبیر شده است، حوزه شیراز و جایگاه علمی آن بسیار با عظمت است.

جایگاه مدارس علمی شیراز بسیار با عظمت است

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی پ در جلسه تودیع و معارفه مدیر حوزه های علمیه استان فارس که در مسجد شهدا برگزار شد، با اشاره به جایگاه حوزه علمیه فارس اظهار داشت: عنوان دار العلم برای شیراز، یک عنوان حقیقی به حمل شایع است.

وی دارالعلم بودن شیراز را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: شیراز در کتب مختلف شیراز به دارالعلم تعبیر شده است، حوزه شیراز و جایگاه علمی آن بسیار با عظمت است.

مدیر حوزه علمیه استان فارس با بیان اینکه علما و بزرگان زحمات بسیاری برای استان فارس و شیراز کشیده اند، خاطرنشان کرد: به تنهایی نمی شود کار کرد، از بزرگان، اساتید تا آحاد طلاب برای رشد و تعالی حوزه کمک می خواهیم.

حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی با اشاره به سه رکن اساسی جامعه روحانیت از جمله علما، اساتاید و آحاد طلاب بیان داشت: امام نیز تاکید می کنند که طلاب حرمت بزرگان را نگه دارند خود ما نیز باید توجه کنیم که ارکان شکسته نشود، همدلی باید از سوی ما به مردم تزریق شود.


برچسب ها: شیراز ، فارس ، شیرازه
نظرات بینندگان