کد خبر: ۱۳۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
معاون تربیت وآموزش فضای مجازی سپاه فجر فارس خبر داد:

فضای مجازی سپاه فجر فارس پرچم دار آموزش فضای مجازی در کشور

معاون تربیت وآموزش فضای مجازی سپاه فجر فارس در آیین اختتامیه اولین دوره توانمند سازی فرماندهان گردان های سایبری سراسر کشور عنوان اولین معاونت تربیت و آموزش استان ها در کشور را کسب کرد.
مهندس محسن باقری معاون تربیت و آموزش فضای مجازی سپاه فجر فارس در گفتگو با شیرازه، با اشاره به برگزاری اولین دوره توانمند سازی فرماندهان شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی سراسر کشورتوسط سازمان فضای مجازی بسیج گفت: اولین دوره توانمندسازی فرماندهان شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی با حضور سردار سلیمانی رئیس  سازمان بسیج مستضعفین کشور به کار خود پایان داد.

وی ادامه داد: فرماندهان گردان های سایبری برادر بسیج در این دوره گرد هم آمدند تا با آموزش های لازم برای ادامه فعالیت در فضای مجازی آماده شوند.

باقری با اشاره به این که در آیین اختتامیه دوره، برترین های فضای مجازی کشور معرفی و از آن ها تجلیل شد گفت: معاونت تربیت وآموزش فضای مجازی سپاه فجر فارس با توجه به عملکرد و فعالیت های موثر در یکسال اخیر در سطح کشور به عنوان برترین معاونت تربیت و آموزش استان ها در کشور معرفی و تجلیل شد.

وی این موفقیت را مرهون تلاش ها، زحمات و پیگیری های مجدانه بسیجیان و مسئولین تربیت و آموزش نواحی شهرستانی دانست و گفت: سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در یکسال اخیر به صورت جهادی در حوزه آموزش فضای مجازی و سواد رسانه ای پای کار آمده است و این موفقیت حاصل زحمات کادر اجرایی سازمان و مسئولین تربیت و آموزش نواحی شهرستانی در استان است.

فضای مجازی سپاه فجر فارس پرچم دار آموزش فضای مجازی در کشور

محسن باقری برخی از فعالیت های معاونت تربیت و آموزش را برشمرد گفت: برگزاری گسترده کلاس ها و دوره های آموزشی حضوری فضای مجازی و سواد رسانه ای در شهرستان ها و نقاط مختلف استان، مدارس و دانشگاه ها، ادارات و نهاد های مختلف، برگزاری کلاس ها و دوره های آموزش مجازی در سطح استان و کشور و تولید محتواهای آموزشی جهت استفاده عموم علاقمندان و مخاطبان از جمله فعالیت های معاونت تربیت و آموزش فضای مجازی سپاه فجر می باشد.

باقری کسب این عنوان را نوید اتفاقات خوب در عرصه فضای مجازی استان فارس دانست و گفت: خوشبختانه ما تا کنون توانسته‌ایم با اجرای گسترده نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی در استان فارس و کسب این عنوان پرچم دار آموزش فضای مجازی در کشور باشیم.

معاون تربیت وآموزش فضای مجازی سپاه فجر فارس  در اتنها با اشاره به این که فعالیت در عرصه آموزش فضای مجازی و سواد رسانه ای نیازمند همکاری و همراهی تمامی مجموعه های تاثیر گذار در استان است گفت: ان شاءالله در ادامه با به کارگیری تمامی ظرفیت های استان در جهت استفاده از فرصت های حداکثری و کاهش ها آسیب های فضای مجازی در استان تمام تلاش خود را به کار گرفته تا استان فارس را به عنوان قطب سواد رسانه ای در کشور معرفی کنیم.

نظرات بینندگان