کد خبر: ۱۳۲۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
امیردریادار حبیب‌الله سیاری:

دشمن می داند میزان آمادگی ما چقدر است که حمله ای صورت نمی گیرد

معاون هماهنگ‌كننده ارتش: ما از اول انقلاب تا کنون در همه جزئیات نظامی پیشرفت چشم گیری داشته ایم و از نظر نیروی انسانی، دارای نیروی انسانی کارآمدی هستیم که در آمادگی بسیار بالایی قرار دارند.

به گزارش شیرازه، امیردریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌كننده ارتش جمهوری اسلامی عصر امروز، ۳۱ شهریورماه در حاشیه دیدار با آیت‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: وضعیت آمادگی نیروهای مسلح و ارتش قطعاً برای مقابله با هرگونه تهدید است.

سیاری

وی ادامه داد: معنی آمادگی این است که اگر کسی بخواهد به مرز ها و یا منافع این کشور آسیب برساند، ما توان این را داشته باشیم که دفاع کنیم.

معاون هماهنگ‌كننده ارتش ضمن عنوان اینکه پیشرفت بی سابقه نیروهای مسلح در تمامی عرصه های نظامی از اویل انقلاب تا کنون بیان کرد: ما از اول انقلاب تا کنون در همه جزئیات نظامی پیشرفت چشم گیری داشته ایم و از نظر نیروی انسانی، دارای نیروی انسانی کارآمدی هستیم که در  آمادگی بسیار بالایی قرار دارند.

وی تصریح کرد: در موضوع اتکا داشتن به خود از نظر تاکتیک ها و تکنیک ها، رزمایش ها و غیره در نیرو های مسلح پیشرفت خوبی اتفاق افتاده است که می توان ثمره آن را آمادگی بالا در مواجه با تهدیدات دشمن مشاهده نمود.

سیاری گفت: دشمن می داند که میزان آمادگی ما چقدر است که دست از پا خطا نمی کند و حمله ای صورت نمی گیرد چنانچه شاهد انجام حمله به چپ و راست کشورمان بوده ایم.

سیاری

آیت‌الله لطف‌الله دژكام،‌ نماینده ولی فقیه در استان فارس نیز در این دیدار گفت: نظام جمهوری اسلامی همه چیز را متحول کرده است و امکانات امروز قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست.

وی خواستار اتصال شیراز و بندرعباس از طریق راه آهن شد و گفت: این مسئله موجب رونق اقتصادی استان خواهد شد و باید همت عالی مسئولان استان هم همین باشد كه البته راه آهن می‌تواند از شهرهای مختلف استان هم عبور كند.

آیت‌الله دژكام همچنین بر لزوم رسیدگی به شهرستان‌های مختلف استان فارس تأكید كرد و گفت: نیاز است كه نگاه راهبردی قوی‌تری در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بر روی شهرستان‌ها متمركز شود.


نظرات بینندگان