کد خبر: ۱۳۲۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۸ - ۰۱ مهر ۱۳۹۸
فرمانده سپاه مُهر در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت

امیدواریم که بتوانیم با چشمانی باز و دلی روشن، آینده‌ای روشن برای ایران اسلامی رقم بزنیم

شب گذشته پیشکسوتان جهاد و شهادت در یک نشست صمیمی با رضایی فرمانده سپاه شهرستان مُهر دیدار و گفت‌وگو کردند.
 به گزارش شیرازه، عباس رضایی فرمانده سپاه شهرستان مُهر در این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیان داشت: پیشکسوتان جهاد و شهادت یک ذخیره برای انقلاب اسلامی  و یک پشتوانه بسیار قوی برای سپاه شهرستان هستید، چراکه شماها سرد و گرم این انقلاب و این نظام جمهوری اسلامی را چشیده و لمس کرده‌اید، امیدواریم بتوانیم همگام و هم‌قدم با یکدیگر و در راستای منویات مقام معظم رهبری گام‌های استواری برداریم.
فرمانده سپاه شهرستان مهر خاطرنشان ساخت: مسئولیت هیچ زمان از دوش یک پاسدار کم نخواهد شد حتی اگر پاسدار  بازنشسته شود و همه ما پاسدار انقلاب اسلامی هستیم و هرزمان و هر مکانی که نیاز باشد حضور خواهیم یافت.
رضایی تصریح کرد: امروزه عملیات‌های زمان جنگ ۸ ساله دفاع مقدس ایران اسلامی در دانشگاه‌های دنیا بحث و بررسی می‌شود که یک برگ زرین و افتخار برای همه ما است.
این عضو شورای تأمین شهرستان مهر تصریح کرد: یکی از اعتقادات و رمز پیروزی جبهه حق علیه باطل خلوص نیت و باور قلبی و ولایت مداری رزمندگان اسلام بود و ما امیدواریم که همان ایمان، تقوا، و خلوص نیت به ما کمک کند که بتوانیم در این جنگ به تمام‌عیار فرهنگی، اقتصادی، سیاسی سربلند و پیروز باشیم.
وی ادامه داد: همه ما مرحون و مدیون خون شهدا هستیم اما شاهد آن هستیم که یک سری اتفاقات در سطح کشور در حال اجرایی شدن است که هم دل دغدغه مندان و حتی کسانی که در جبهه‌های حق علیه باطل حضور نداشتند و کاری به انقلاب اسلامی ندارند و یک شهروند ساده هستند به درد آورده‌اند که نام شهدا را از کوچه و خیابان‌های شهر حذف می‌کنند. 
فرمانده ناحیه مهر یادآور شد: همه ما باید هوشیار باشیم که این حرکت خزنده‌ای که در حال صورت گرفتن است بخواهند ۸ سال افتخارآفرینی را محو و کمرنگ کنند و ما به این افراد اجازه نخواهیم داد.
رضایی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطرنشان ساخت: امروز شاهد آن هستیم که رهبران جبهه‌های مقاومت یکی پس از دیگری با ولی امر مسلمین جهان تجدید بیعت می‌کنند و این حرکت به برکت همان دفاع مقدس و خون شهدا است و این جبهه‌های مقاومت یک بازوی توانمندی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی در ادامه گریزی هم به مسائل کنونی کشور زد و بیان داشت: امروز آیا تنها مشکل کشور و مملکت ایران اسلامی بی‌کاری، بی شغلی، بی‌همسری و بی‌مسکنی است و یا اینکه مشکل کشور ما به ورزشگاه نرفتن خانم‌ها است.
وی افزود: ای‌کاش مسئولین و دولتمردان ایران اسلامی و نمایندگانی که به‌جای پرداختن به چنین مشکلاتی به موضوع دختر آبی دامن زدن است؟
این مسئول بیان داشت: امروز بزرگ‌ترین مشکلات کشور ما تورم و وضعیت نابسامان اقتصادی است یا موتورسواری دختران است که عده‌ای یک شوی تبلیغاتی و رسانه‌ای راه می‌اندازند.
عباس رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: امیدواریم که بتوانیم با چشمانی باز و دلی روشن و امیدوار به آینده قدم برداریم و بتوانیم آینده‌ای روشن برای ایران اسلامی رقم بزنیم و باید باقدرت، افتخار و اقتدار هم به ولایت بنازیم و افتخار کنیم و هم به وضعیت اقتدار نظامی خود در دنیا افتخار کنیم.

نظرات بینندگان