کد خبر: ۱۳۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۰۱ مهر ۱۳۹۸

آغاز تحصیل ۸۵ هزار دانش آموز کلاس اولی در فارس

همزمان با سراسر کشور با نواختن شدن زنگ شکوفه ها، ۸۵ هزار دانش آموز کلاس اولی روانه کلاس درس شدند.
به گزارش شیرازه، آیین متمرکز و نمادین استانی زنگ شکوفه‌ ها همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس صبح امروز یکشنبه با حضور مدیر کل آموزش و پرورش فارس، مسئولان و خانواده‌ های دانش آموزان در دبستان شهیدان اتحادی ناحیه سه شیراز نواخته شد.

فارس نوشت: علی عسکر نجفی مدیرکل آموزش و پرورش فارس در آیین استانی زنگ شکوفه ها، با اشاره به آغاز سال تحصیلی ۹۰۰ هزار دانش آموز در قالب ۹ هزار واحد آموزشی، اظهار داشت: ۸۵ هزار دانش آموز کلاس اولی امروز روانه کلاس درس شدند.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید ۴۰۰ کلاس درس به مجموع کلاس‌های درس در فضایی ایمن اضافه شده است، افزود: ۱۴۰ هزار دانش آموز در شیراز از ۱۳ هزار راننده و وسیله نقلیه در سال تحصیلی جدید استفاده خواهند کرد.

نجفی با بیان اینکه هرساله در روز ۳۱ شهریور و یک روز زودتر از بازگشایی مدارس، دانش آموزان کلاس اولی در مدارس حضور پیدا می‌کنند، ادامه داد: این برنامه برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با محیط مدارس و تعامل بیشتر خانواده و مدرسه است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تمامی تمیدات برای بازگشایی مطلوب مدارس اندیشیده شده و مدارس آمادگی کامل برای استقبال از دانش آموزان استان را خواهد داشت.

انتهای پیام/



نظرات بینندگان