کد خبر: ۱۳۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۰۲ مهر ۱۳۹۸

ساعت بازدید اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در فصل پاییز اعلام شد

ساعت بازدید از اماکن تاریخی- فرهنگی استان فارس، در فصل پاییز تغییر کرد.
به گزارش شیرازه، سرپرست امور فرهنگی میراث فرهنگی فارس گفت: با توجه به تغییر ساعت  رسمی کشور، ساعت بازدید از اماکن تحت پوشش این اداره کل نیز تغییر کرده است.

وی گفت: بازدید از مجموعه فرهنگی حافظ از ساعت 7:30 صبح الی22:30 و مجموعه فرهنگی سعدی از ساعت 7:30 صبح تا 21:30 می باشد.

همت محمدی با بیان اینکه ارگ کریمخانی  از ساعت 7:30 تا 21 پذیرای گردشگران است، ادامه داد: اماکن تاریخی حمام وکیل از ساعت 7:30 تا20، موزه‌ پارس  از ساعت 7:30 تا18:30و موزه سنگ‌های تاریخی هفت تنان از ساعت 7:30 تا 18پذیرای علاقمندان است.

سرپرست امور فرهنگی اضافه کرد: مجموعه‌های جهانی پاسارگاد، تخت جمشید، آتشکده فیروزآباد، بیشاپور، موزه بیشاپور و تنگ چوگان کازرون، مجموعه‌های باستانی نقش رستم و نقش رجب از 7:30 صبح تا 17:30 به صورت یکسره باز است.

سرپرست امور فرهنگی میراث فرهنگی فارس تصریح کرد: با توجه به فروش الکترونیک بلیت اماکن تاریخی- فرهنگی استان، بازدید کنندگان می‌توانند از طریق ارسال کلمه iran به صورت پیامک به شماره ۳۰۰۰۷۱۷۱ و دریافت لینک دانلود رایگان اپلیکیشن «تفریحاتی» به صورت مستقیم و آنلاین بلیت اماکن تاریخی و گردشگری فارس را خریداری کنند. همچنین علاقمندان می توانند از طریق مراجعه مستقیم به وب سایت www.farschto.ir و یا از طریق اسکن QRcode طراحی شده بر روی بنر‌های نصب شده در ورودی اماکن و ورود مستقیم به بخش فروش مکان مورد نظر، بلیت خود را به صورت الکترونیکی خریداری کنند.

انتهای پیام/323


نظرات بینندگان