کد خبر: ۱۳۳۰۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۰۲ مهر ۱۳۹۸
پرافتخارترین تالو کار هیات ووشو شیراز:

تمام تلاش خود را خواهم کرد که پرچم ایران عزیز را برافراشته کنم

مصطفی حسن زاده پرافتخارترین تالو کار هیات ووشو شیراز در گفتگو با خبرنگار ما از وضعیت شرکت در تیم ملی می گوید.
به گزارش شیرازه، مصطفی حسن زاده پرافتخارترین تالو کار هیات ووشو شیراز در گفتگو با خبرنگار ما از وضعیت شرکت در تیم ملی می گوید: اردوهای تیم ملی از تیر ماه سال ۹۸ جهت اعزام به مسابقات جهانی که اواخر مهر ماه در شانگهای چین برگزار می گردد، آغاز شد و پس از انتخابی های درون اردویی پیاپی توانستم به اردوی پنجم راه پیدا کنم و تا اینجای کار یک پای خودمو در تیم ملی ثابت نگه دارم ، اردوی پنجم ۱۸ روز طول میکشه که در انتهای اردو انتخابی آخر نیز برگزار میشود که انشاء الله بتونم بهترین اجرای خودمو داشته باشم و فیکس تیم ملی شوم گرچه از همون مسابقات انتخابی تیم ملی اولیه که توانستم ۳ مدال طلای فرم رده ی نن چوان رو از آن خود کنم تمام فکر و تلاشم این بوده که  پرچم کشور عزیزمونو برافراشته کنم.

لازم میدانم از  تمامی مسئولین ووشو ، از جمله دکتر همایون پور ریاست محترم هیات ووشو استان فارس همچنین جناب زاهدی رییس هیات ووشو شهرستان شیراز که تمام هم و غم خود را بکار بردند تا من با خیال راحت به کار خود ادامه بدم تشکر کنم.

همچنین تشکر ویژه از جناب مهندس صابری دوست و مدیر  عامل شرکت پترو پارس قدرت، دکتر کاویانی فرد سرپرست تیم ووشو پتروپارس که زحمات زیادی کشیدند که من به این مرحله برسم.
همچنین از همسر عزیزم که تمامی سختی ها و دوری هارو تحمل کردند و  مشوق اصلی من در این راه بودند و همیشه و در همه لحظات کنار من بودند تشکر کنم.

انشاء الله که بتوانم با خوشرنگ ترین مدال به کشور عزیزم برگردم و جواب زحمات تمام کسانی که در این راه برای من زحمت کشیدند رو بدم.

تمام تلاش خود را  خواهم کرد که پرچم ایران عزیز را برافراشته کنم
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مهدی نصیری
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۸
0
بسیار عالی و جذاب می‌باشد