کد خبر: ۱۳۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۰۲ مهر ۱۳۹۸

میزبانی سینما غزل شیراز از اکران رایگان فیلم در هفته دفاع مقدس

رئیس گروه سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: سینما غزل در هفته دفاع مقدس اکران رایگان فیلم دارد.
روح الله رنجبری  اعلام کرد: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در هفته دفاع مقدس، فیلم هایی در همین موضوع با همکاری انجمن فیلم کوتاه شیراز به میزبانی سینما غزل تالار حافظ، نمایش داده می شود.

وی به خبرنگار مهر، گفت: سینمای دفاع مقدس، امروز جبهه‌های جدیدی پیش روی خودش دارد و اگر روزگاری سینمای دفاع مقدس فقط به هشت سال جنگ تحمیلی و عواقب آن محدود می‌شد، امروز زمینه‌ها و موضوعات تازه‌تری را پیش روی خود دارد.

رنجبری افزود: آنچه برای سینمای دفاع مقدس و هر فعالیت مرتبط با این موضوع اهمیت دارد، تعریف دفاع مقدس است و جنگ هشت ساله ما قطعا یک فراز مهم از این دفاع مقدس می باشد، اما فقط به آن هشت سال محدود نخواهد بود و نباید فقط در تعریف دفاع مقدس در همان هشت سال بمانیم و شایسته است تا در تمام زمینه های امروز نیز که مرتبط است؛ تولیدات سینماگران را با حمایت لازم داشته باشیم .

رئیس گروه سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در هفته دفاع مقدس، فیلم هایی در همین موضوع با همکاری انجمن فیلم کوتاه شیراز به میزبانی سینما غزل تالار حافظ، نمایش داده می شود، گفت: اگر یک فیلمساز به درستی معنای دفاع مقدس را بفهمد و بعد بتواند آن را به درستی به مخاطب خودش هم منتقل کند، خیلی کمک می‌کند به اینکه جامعه ما و جامعه جهانی نسبت به جریانات جاری در سطح کشور و منطقه عکس‌العمل بهتری داشته باشد؛ چرا که سینما خود بهترین رسانه است.

وی در پایان بیان کرد: پنج شنبه، جمعه و شنبه تاریخ های ۴، ۵ و ۶ مهر ماه جاری هستند که به ترتیب، فیلم های سینمایی «تنگه ابوغریب»، «به وقت شام» و «ایستاده در غبار» ساعت ۵ عصر در سالن سینما غزل بگونه رایگان اکران خواهد شد و ورود برای عموم علاقه مندان به هنر سینمای دفاع مقدس نیز آزاد است.


نظرات بینندگان