کد خبر: ۱۳۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۸ - ۰۲ مهر ۱۳۹۸
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جواد(ع) میانرود:

باید از مدیران کارخانه هایی که از نیروی انسانی بومی استفاده می کنند تقدیر کرد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جواد(ع) میانرود با بیان اینکه به منظور کم اثر نمودن اهداف تحریم دشمن از چند کارخانه بازدید به عمل آمده است، گفت: باید از مدیران شرکت هایی که در جنوب شیراز حضور دارند و از افراد اهالی محروم این منطقه در کارخانه های خود استفاده می کنند تشکر کرد.

سروان محمود محمودی در گفت و گو با خبرنگار شیرازه، با اشاره به ارائه برنامه های مجموعه حوزه بسیج میانرود اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای توجه به تولید ملی و اقتصادی با نگاه مدیریت انقلابی، جهادی و خودباوری در تقویت صنعت کشور از چند کارخانه بازدید به عمل آمد.

وی با تاکید بر اینکه به منظور کم اثر نمودن اهداف تحریم دشمن بازدید ها انجام شده است، افزود: باید از مدیران شرکت هایی که در این منطقه حضور دارند و از افراد اهالی محروم این در کارخانه های خود استفاده می کنند تشکر کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جواد(ع) میانرود در ادامه اضافه کرد: چنانچه تهدیدی اعم از بلایای طبیعی و غیره متوجه شهرک صنعتی باشد این رده پس از هماهنگی با سلسله مراتب فرماندهی در سپاه جهت مرتفع شدن مشکلات احتمالی آمادگی لازم را دارد.

وی دیگر فعالیت ها را نیز مورد توجه قرار داد و ضمن تشریح ویژگی های یک دانش آموز انقلابی و گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش آموز، به مناسبت آغاز مدارس آموزش و پرورش تصریح کرد: توزیع گل و شیرینی به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جاری بین معلمان و دانش آموزان از دیگر فعالیت ها نیز به شمار می رود.

برچسب ها: فارس ، شیرازه ، شیراز
نظرات بینندگان