کد خبر: ۱۳۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۰۵ مهر ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام‌والمسلمین استوار:

حذف نام شهدا از خیابان‌ها خوش‌خدمتی به جریان رسانه‌ای استکبار است/ تحریف دفاع مقدس تحریف آرمان رزمندگانی است که از مملکت دفاع کرده‌اند

مدیر حوزه‌های علمیه استان فارس بابیان اینکه مردم جوان‌هایی را که ایثارگری کرده‌اند دوست داشته و آنان را قهرمان می‌دانند، گفت: واژه شهید امروز در بین مردم یک واژه مقدس به شمار می‌رود و کسانی که چنین کارهایی می‌کنند، درواقع به جریان‌های رسانه‌ای استکبار خوش‌خدمتی می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد استوار میمندی در گفتگو با خبرنگار شیرازه، با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس فقط دفاع از خاک و ناموس نبود بلکه بالاتر از این‌ها بود، مقابله با تحریف تاریخ دفاع مقدس یک رسالت مهم جریان انقلاب است.

وی بابیان اینکه یکی از محورهای تحریف دفاع مقدس تحریف آرمان رزمندگانی است که از مملکت دفاع کرده‌اند، افزود: آن چیزی که در وصیت‌نامه‌های شهدا مشاهده می‌کنیم لبیک به امام به‌عنوان نائب امام زمان(عج) بود درواقع یعنی دفاع از دین بود.

مدیر حوزه‌های علمیه استان فارس به حذف نام شهدا از برخی خیابان‌ها و کوچه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: در تقابل با جریان جهاد، دفاع مقدس و شهدا عده‌ای به‌سوی تحریف و عده‌ای به‌سوی حذف می‌روند.

وی در ادامه اضافه کرد: افرادی که به‌سوی تحریف شهدا و دفاع مقدس می‌روند هوشمندانه عمل می‌کنند و افرادی که به‌سوی حذف می‌روند کم‌هوش‌اند که می‌خواهند نام شهدا را از خیابان‌ها پایین بیاورند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین استوار میمندی در پایان بابیان اینکه مردم جوان‌هایی را که ایثارگری کرده‌اند دوست داشته و آنان را قهرمان می‌دانند، خاطرنشان کرد: واژه شهید امروز در بین مردم یک واژه مقدس به شمار می‌رود و کسانی که چنین کارهایی می‌کنند، درواقع به جریان‌های رسانه‌ای استکبار خوش‌خدمتی می‌کنند.

برچسب ها: فارس ، شیراز ، شیرازه
نظرات بینندگان