کد خبر: ۱۳۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۰۶ مهر ۱۳۹۸

نیاز به تعریف صحیح از سرمایه‌گذاری سالم در کشور

نماینده شیراز در مجلس گفت: نیاز به یک تعریف صحیح از سرمایه‌گذاری سالم در کشور داریم.
به گزارش شیرازه، فرج‌الله رجبی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در بازدید از سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و نیز نمایشگاه بهداشت ایمنی و محیط‌زیست در صنعت شیراز اظهار داشت: حضور مسئولان و مدیران کلان فارس در این نمایشگاه می‌تواند باعث دلگرمی تولیدکنندگان قطعات و تجهیزات شرکت‌کننده به‌ویژه در شرایط تحریم‌های اقتصادی باشد.

وی با اشاره به اینکه اکثر شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه از عدم همکاری بانک‌ها گله‌مند بودند گفت: نیاز بود تا در این نمایشگاه بانک‌ها حضوری جدی داشته باشند.

رجبی افزود: محور آینده توسعه کشور حول محور صنعت به‌ویژه نفت و گاز است که با ارائه تسهیلات مالی به این بخش شاهد تسریع در فعالیت‌ها و زیرساخت‌های اقتصادی خواهیم بود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت و گاز و پتروشیمی افزود: با حضور چنین نمایشگاه‌هایی و عرضه تولیدات داخلی بسیاری از تحریم‌ها اثر تخریبی خود را از دست می‌دهد.

رجبی با تأکید بر اینکه نظام با تحریم‌های جدی روبه‌رو است و در این راستا امنیت سرمایه‌گذاری را با مشکل مواجه کرده است گفت: با توجه به اینکه نظام بانکی کشور به دلیل تحریم‌ها با چالش جدی در انتقال پول به خارج از کشور همراه است باید تعریف درستی از سرمایه‌گذاری سالم در کشور به وجود آورد.

وی همچنین گفت: با تضمین امنیت و اعتماد از سوی دستگاه‌های مختلف ازجمله قوه قضاییه برای صاحبان صنایع، سرمایه‌گذاری سالمی در کشور به وجود خواهد آمد.

رجبی تأکید کرد: هر جا که رانت و سوءاستفاده مالی و سوءاستفاده از قدرت صورت بگیرد باید از سوی قوه قضائیه با آن برخورد جدی شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در خاتمه با تشکر از مجری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و نیز نمایشگاه بهداشت ایمنی و محیط‌زیست در صنعت شیراز خواستار بهره‌برداری مناسب مدیران ارشد استان از این فرصت شد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان