کد خبر: ۱۳۳۰۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۰۶ مهر ۱۳۹۸
رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز:

کمبود سرویس مدرسه در شیراز طی روزهای آتی رفع می‌شود

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز اعلام کرد که در حال حاضر کمتر از 5 درصد با کمبود سرویس مدارس در این کلانشهر مواجه هستیم که طی دو روز آینده با مصوبات جدید شورای شهر این مهم مرتفع و مدیریت خواهد شد.
به گزارش شیرازه، مسعود حسن‌شاهی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز با اشاره به مشکل ایجاد شده در تامین سرویس مدارس کلانشهر شیراز در نخستین روزهای آغاز سال تحصیلی، گفت: این موضوع در سال‌های گذشته هم وجود داشت و مسئله جدیدی نیست.

وی با بیان اینکه بیش از 95 درصد از ناوگان حمل‌ونقل دانش آموزان تاکنون تامین شده و در حال سرویس دهی به مدارس است، افزود: امسال رانندگان سرویس مدارس با افزایش هزینه مواجه شده‌اند که در راستای حل این مشکل، تسهیلاتی مانند اعطای لاستیک رایگان به آنها در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز ادامه داد: طبق مصوبه جدید شورای شهر شیراز نیز مقرر شده به ازای هر 20 کیلومتر جابه‌جایی یک درصد به تعرفه پرداختی به رانندگان اضافه شود.

حسن‌شاهی اضافه کرد: همچنین شورای شهر شیراز با افزایش 10 درصدی پرداختی به رانندگانی که در محدوده ترافیک به جابه‌جایی دانش آموزان اقدام می‌کنند، موافقت کرده و امید است با اجرای این دو مهم شاهد جبران ناوگان باقی مانده مدارس طی دو سه روز آینده باشیم.

وی یادآور شد: در مصوبه قبلی شورای شهر شیراز، محدوده ترافیک برای تعیین نرخ سرویس مدارس پیش‌بینی نشده بود.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز وجه تمایز سرویس مدارس این کلانشهر در سال جاری نسبت به سال قبل را بررسی دقیق صلاحیت رانندگان عنوان کرد که خود دلیلی بر کاهش تعداد ناوگان حمل‌ونقل مورد نیاز مدارس شده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۸
0
دانش آموزان بیچاره که هنوز سرویس ندارند در پایان سال هزینه کل سرویس هم پرداخت می کنند.خدا به داد مردم وبجه های معصوم برسه..