کد خبر: ۱۳۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۸

شما جای آمریکا حساب پس می دهید؟!

مردم ما مذاکره ندیده نیستند. آن هم با دولتی که به تصریح آقای روحانی، دنبال راهزنی بین المللی و توهین است.
به گزارش شیرازه، عضو فراکسیون امید می گوید "قبل از خروج آمریکا از برجام پیشنهاد رفراندوم و مذاکره با پشتوانه رای ملت را دادیم. اگر به مردم اعتماد می کردیم، بار تحریم و هزاران میلیارد هزینه را شاهد نبودیم".

صحت خواب، آقای نماینده! مذاکرات منتهی به برجام، مگر توسط همین دولت برآمده از انتخابات انجام نشد؟ چرا با وجود همان مذاکره و توافق پر خسارت، دولت اوباما به نامزد روحانی برای نمایندگی دفتر ایران در سازمان ملل ویزا نداد؟
شما که سنگ مذاکره با آمریکایی ها را به سینه می زنید، پاسخگو ی خباثت ها و عهدشکنی های برجامی آنها هستید که نسخه مذاکره دوباره می پیچید؟!

آنها در آستانه سفر اخیر نیویورک نیز توهین را روا داشتند و تا روز آخر در مقابل صدور ویزا کارشکنی کردند. در پایان سفر هم حتی به وزیر امور خارجه اجازه ندادند از آقای تخت روانچی نماینده بستری ایران عیادت کند. اینها اعتماد سازی برای مذاکره است؟!

آمریکا از دولت اوباما تا امروز، چه زمانی دنبال مذاکره محترمانه بوده است؟ چرا در همان دولت اوباما که ظاهرا دوره ماه عسل و آشتی کنان بود و باید روی خوش نشان می دادند، تحریم های ویزایی را بر خلاف برجام تصویب کردند تا شرکت های بزرگ غیر آمریکایی از تجارت پر سود با ایران صرف نظر کنند؟

چرا سازمان تحریم های ضد برجامی مانند کاتسا و ایسا، در همان دوره اوباما چیده و در دوره ترامپ، فقط مورد بهره برداری قرار گرفت؟

مردم ما مذاکره ندیده نیستند. آن هم با دولتی که به تصریح آقای روحانی، دنبال راهزنی بین المللی و توهین است. و به تصریح ریچارد هاس رئیس شورای روابط خارجی آمریکا، "نمی خواهد مذاکره کند، بلکه می خواهد دیکته کند".

اگر رئیس جمهور پس از مشاهده توهین و طلبکاری آمریکا (و اروپا) -از آغاز تا پایان سفر به نیویورک- می گوید "پاسخ ما به مذاکره زیر سایه فشار و توهین و تحریم، نه است"، عضو فراکسیون امید از کدام شبکه آلوده  و وطن فروش تغذیه می کند که با پنهان شدن پشت نام مردم، نیاز توام با طلبکاری دولتمردان آمریکایی را بزک می کند؟

آیا او هم مانند برخی نمایندگان مجلس ششم، از قماش همان آلودگانی نیست که وطن فروشی کردند و پس از خودنمایی و ارتکاب خیانت یا رفتارهای رادیکال، توانستند در آمریکا و برخی پایتخت های اروپایی پناهندگی بگیرند؟ آیا این آقا می خواهد پا جای پای امثال رجب علی مزروعی، فاطمه حقیقت جو، پیرموذن، و موسوی خوئینی بگذارد؟!

چرا این جماعت سیاست باز، حتی یک طرح مفید به حال معیشت مردم و یا رونق تولید و اقتصاد، در مجلس ارائه نکردند اما همواره دنبال بزک سازش با آمریکا بوده اند؟ چرا همیشه در تدبیر درونزا برای حل مشکلات اقتصادی و تولید و اشتغال غایبند؟

منبع: کانال تلگرام محمد ایمانی

نظرات بینندگان