کد خبر: ۱۳۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۰۶ مهر ۱۳۹۸
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز:

نتیجه هشت سال مقاومت، اقتدار کشور و حفظ تمامیت ارضی بود

سرهنگ زارعی در صبحگاه مشترک دانش آموزی، نتیجه هشت سال مقاومت را اقتدار کشور و حفظ تمامیت ارضی دانست.

به گزارش شیرازه، به مناسبت هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترکی در ستاد سپاه ناحیه ثارالله(ع) با حضورسردار بوعلی جانشین سپاه فجر فارس، دکتر نجفی مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

در این مراسم، سرهنگ موسی زارعی فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز اظهار داشت: شهید و شهادت، از بالاترین کمالات انسانی بوده و توسعه و ترویج فرهنگ شهادت بالاترین مصداق انجام وظیفه است.

نتیجه هشت سال مقاومت، اقتدار کشور و حفظ تمامیت ارضی بود

سرهنگ زارعی افزود: آموزش پرورش نقش کلیدی در همه امورات اجتماعی، اقتصادیو فرهنگی جامعه دارد و اگر بخواهیم جامعه پاک و سالمی داشته باشیم، باید این اقدام ابتدا از طریق آموزش و پرورش آغاز شود.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز گفت: دوران دفاع مقدس یک تجربه ارزشمند برای ما بود البته به ارزانی بدست نیامد به قیمت بیش از ۲۰۰ هزار شهید و بیش از ۵۰۰ هزار جانباز و میلیون ها نفر جمعیت پای کار آمدند تا پیروزی از آن ما شد.

وی تاکید کرد: امسال به چهلمین سال پیروزی انقلاب دست یافته ایم و از سال و ماه های قبل مقتدرتر و با شهامت تر از گذشته هستیم.

زارعی با تصریح بر اینکه شما دانش آموزان امیدهای رهبر فرزانه انقلاب و سربازان نظام هستید و رهبری و ولایت به شما افتخار می کند، به پیروزی در بیش از 75درصد از عملیات ها در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: نتیجه هشت سال مقاومت، اقتدار کشور و حفظ تمامیت ارضی بود.

نتیجه هشت سال مقاومت، اقتدار کشور و حفظ تمامیت ارضی بود

وی با اشاره به آیه ای از قران کریم یادآور شد: آمادگی همه جانبه، فقط مختص نیروهای مسلح نیست؛ باید همه اقشار ملت مخصوصا جوانان این آمادگی لازم را در برابر هر توع تهدیدی داشته باشند.

زارعی در ادامه به برنامه های سازمان بسیج دانش آموزی اشاره کرد و گفت: ذات برنامه ها در بسیج دانش آموزی عمدتا سمت و سوی فرهنگی دارد و امیدواریم با این روش ها و برنامه ها بتوانیم ارزش ها و مفاهیم اسلامی را در نسل جوان (نسل سوم) جامعه که فاصله زیادی تا نسل انقلاب دارند، ایجاد کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع)، بسج دانش آموزی را پل ارتباطی برای ایجاد رابطه بین این قشر از جامعه و دوران انقلاب و دفاع مقدس دانست و افزود: در تلاشیم تا با اجرای برنامه های فرهنگی در بسیج دانش آموزی بتوانیم دامهای سمی و رنگین دشمن را خنثی کنیم و دانش آموزان را از این دامها مصون بداریم.

نتیجه هشت سال مقاومت، اقتدار کشور و حفظ تمامیت ارضی بود

این فرمانده نظامی تأکید کرد: دشمن با تحریم های خود، کاری را از پیش نمی برد و ما مقاوم تر از همیشه، همپای نظام و دولتمردان قدم برمی داریم.

در ادامه دکتر نجفی مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نقش دانش آموزان در دوران دفاع مقدس را با تقدیم 36 هزار شهید دانش آموز در کشور مثال زدنی دانست و افزود: شهید فهمیده به ما درس آزادگی، غیرت و ایثار داد و ما باید دنباله روی این الگوها باشیم.

وی افزود: امروز ما به پاس احترام دانش آموزان پر استعداد این مجموعه با روح مطهر امام راحل(ره) و ولایت فقیه با داشتن روحیه جهادی مقاوم تجدید بیعت می کنیم و آمادگی خود را در برابر دشمنان اعلام می داریم و فردا سیلی محکم دیگری را بر صورت دشمن خواهیم زد.

وی با بیان اینکه کار و تلاش و فراگیری علم برای دانش آموزان یک نوع جهاد است، دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی دانست.

نتیجه هشت سال مقاومت، اقتدار کشور و حفظ تمامیت ارضی بود

به گفته وی، برخلاف تبلیغات سوء دشمنان اسلام، امسال دانش آموزان ما مانند سالهای گذشته با شور و حضور گسترده در برنامه های هفته دفاع مقدس، دشمن را مأیوس خواهند کرد.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان