کد خبر: ۱۳۳۱۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۰۷ مهر ۱۳۹۸
وزیر راه و شهرسازی:

با افزایش نرخ کرایه در ایام اربعین برخورد می‌کنیم

وزیر راه و شهرسازی گفت: هیچ دستگاهی حق افزایش کرایه‌های حمل و نقل را در مسیر‌های منتهی به کربلا در ایام اربعین ندارد.
 آقای محمد اسلامی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نه شرکت راه آهن، نه خطوط هواپیمایی و نه حمل و نقل جاده‌ای حق افزایش قیمت کرایه‌ها را در ایام اربعین ندارند و هرگونه افزایش قیمت در آن ایام تخلف است و اگر دستگاهی اقدام به سودجویی کند، برخورد قانونی با وی صورت می‌گیرد.

وی همچنین در خصوص تدارکات ویژه وزارت راه و شهرسازی در ایام اربعین گفت: گرچه بهسازی و ایمن سازی راه‌ها جریانی همیشه فعال و مداوم است، اما در ایام اربعین همه راه‌های منتهی به مرز‌های غربی کشور بطور ویژه در دستور کار قرار می‌گیرد و امیدواریم در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها در این ایام و پیش از شدت یافتن جریان سفر‌های اربعین، بهسازی و ایمن سازی انجام شود.

وزیر راه همچنین در خصوص افزایش نرخ عوارض آزاد راه‌ها گفت: طبق قانون، وزارت راه بر اساس قرارداد‌های سالانه‌ای که با سرمایه گذاران وجود دارد، سالانه نرخ‌های جدید را با رعایت حقوق مردم و تکالیف سرمایه گذاران در بهسازی و نگهداری مناسب این آزادراه‌ها تعیین می‌کند که امیدواریم نرخ‌های مصوب جدید به ارتقای ایمنی و کیفیت خدمات آزادراهی در کشور منتهی شود.

وی افزود: سرمایه گذاران بر اساس قراردادشان با وزارت راه، ملزم به نگهداری با بهترین کیفیت ممکن آزادراه‌ها هستند و در چند سال گذشته در این امر، مقداری کاهلی شده بود که از آن‌ها خواسته شد تکالیف خود را در این خصوص انجام دهند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ali
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۸
0
باسلام ..دیروز که مدیرکل جمل ونقل جاده ای استان اعلام کرد83 درصدبرای ایام افزایش می یابد ...مگراون بنده خدا زیرمجموعه ایشون نیست ....تا کی تناقض درگفتار
همام
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۸
0
همانطوری که آموزش وپرورش با دریافت پول از سوی مدیران مدارس برخورد کرد. همانطور که با افزایش نرخ کالاها برخورد شد. همانطور که با افزایش نرخ بلیت هواپیما برخورد شد و..... . اگر به حرف زدن است، شما هم برخورد نمایید!!!