کد خبر: ۱۳۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۰۷ مهر ۱۳۹۸

آرگیو سرپرست فرمانداری فسا شد

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس گفت: بزرگترین معروف در جامعه قانونمداری و رعایت اخلاق و انصاف است.
آیین تودیع و معارفه فرماندار فسا عصر پنج شنبه گذشته  با حضور دکتر سید احمد احمدی زاده؛ معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس،  رضایی؛ مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه محترم شهرستان و روسای دستگاههای اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه فسا برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس در ابتدای سخنان خود با اشاره به ماه محرم و ایام حزن و اندوه و شهادت امام حسین (ع) مصادف با هفته دفاع مقدس و یادآوری رشادت ها، دلاوری و از خود گذشتگی بزرگ مردان عرصه ایثار و شهادت و به خصوص شهدای گرانقدر و والای شهرستان فسا، تاکید کرد: اگر چه جسم خاکی  شهدا در خاک دفن شده است ولی روح بلند آنها شاهد اعمال و کردار ما بوده و هستند.
احمدی زاده یکی از اهداف اصلی قیام امام حسین (ع) موضوع امر به معروف دانست و اضافه کرد: مولفه های امر به معروف تنها به موضوع مهم پوشش اسلامی و حجاب وعفاف محدود نمی شود بلکه در کنار آن رعایت انصاف و عدالت، قانونمداری، رعایت ادب واحترام اساسی ترین شاخصه های امر به معروف به شمار می روند.
وی گفت: دولت تدبیر و امید در شرایط سختی دولت را تحویل گرفت اما طی 55 ماه اولیه با اقدامات قوی و کارشناسی شده توانست در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، دیپلماسی ثبات مناسبی برقرار نماید اما در دیماه سال 96 و پس از اتفاقات حادث شده،  کشور گرفتار مشکلاتی شد که شرایط را سخت نمود.
احمدی زاده با یادآوری اینکه بیمه سلامت همگانی بعنوان بزرگترین پروژه اجتماعی بود که در دولت تدبیر و امید در ابتدای سال 93اجرایی شد، ادامه داد: در این طرح سلامت همگانی 10میلیون  جمعیت آماری که هیچ پوشش بیمه ای نداشتن رایگان زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس و رییس ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه ستاد انتخابات استان و ستاد امنیت انتخابات به موقع تشکیل و ابتدا با اولویت اشنایی و اشرافیت دست اندرکاران اجرایی انتخابات با قانون و آیین نامه های انتخاباتی استان را به 5 منطقه تقسیم و تمامی بخشداران، کارشناسان سیاسی انتخابات، کارشناسان فناوری در سراسر استان آموزش های لازم را کسب کرده و برای سایرین نیز در دستور کار قرار دارد.
احمدی زاده بر رعایت بی طرفی، حق الناس بودن آرای مردم، قانونمداری و امنیت و سلامت انتخابات با مشارکت حدکثری تاکید کردند.

جمالی نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی، طی سخنانی خواستار پیگیری پروژه های سد تنگ خمار، تکمیل جاده فسا - داراب و فسا – خرامه، آب رسانی از سد رودبال، سالن ورزشی، 16زمین مینی فوتبال و زمین چمن ورزشگاه انقلاب از سوی فرماندار جدید شد.

فرماندار جدید شهرستان فسا نیز گفت: یکی از رسالت‌های مهم وزارت کشور تامین امنیت است که امیدواریم با همکاری اعضای شورای تامین شهرستان به این مهم در سطح بسیار مطلوب دست یابیم.

حسین آرگیو با بیان اینکه اکنون نظم و امنیت خوبی در شهرستان حاکم است، گفت: یکی از اولویت های اصلی ارتقاء نظم و امنیت در شهرستان است.

آرگیو با اشاره به در پیش بودن انتخابات، برگزاری قانونمند و شفاف انتخابات را یکی از وظایف فرمانداری عنوان و اضافه کرد: رای مردم حق الناس محسوب می شود لذا با تمام توان اجازه جابه جایی حتی یک رای را نخواهیم داد.

در پایان مهندس آرگیو به عنوان  فرماندارجدید معرفی و از خدمات سلیمان کرمی فرماندار سابق نیز تجلیل شد.

نظرات بینندگان