کد خبر: ۱۳۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۰۹ مهر ۱۳۹۸

ورزشگاه پارس برای فینال جام حذفی تکمیل می شود

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: ورزشگاه بزرگ پارس برای انجام بازی فینال جام حذفی تکمیل خواهد شد و تا آن زمان هیچگونه مسابقه ای در این استادیوم برگزار نمی شود.
به گزارش شیرازه، حیدرعلی کامیاب در گفت و گو با مهر، با اشاره به اینکه در زمان کشت چمن ورزشگاه پارس به زمان توجه نشده بود یادآور شد: جلسه ای با حضور استاندار فارس، وزیر ورزش و جوانان و شرکت توسعه و تجهیز برگزار شد که طی آن قرار شد هرچه سریعتر اقدامات تکمیلی این ورزشگاه انجام شود.

وی تاکید کرد: قرارداد چمن ورزشگاه پارس در سال 90 توسط شرکت توسعه و تجهیز بسته شد و در همان زمان نیز خاک ریزی انجام شد اما کارهای مربوط به کشت چمن مدتی بعد انجام شده بود که در همان زمان نیز به شرکت توسعه و تجهیز اعلام کردیم که این خاک افقد املاح است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: چمن ورزشگاه روزهای خوب و بد داشت اما در حال حاضر چمن برداشته شده و خاک ریزی جدید انجام می شود.

کامیاب تصریح کرد: تا زمان برگزاری فینال جام حذفی هیچگونه مسابقه ای در این ورزشگاه انجام نخواهد شد تا برای زمان بازی فینال ورزشگاه کاملا تکمیل شود.

سال گذشته 2میلیارد و 100 میلیون تومان به فجر و قشقایی کمک شد

وی در ادامه سخنان خود در پاسخ به سئوالی در خصوص کمک های مالی ورزش و جوانان فارس به تیم های فوتبال شیراز یادآور شد: متاسفانه در بحث فوتبال مسیر را اشتباه رفتیم و مدیران باشگاه از ورزش و جوانان انتظاراتی دارند که در هیچ کجایی کشور چنین نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس تصریح کرد: طبق قانون نمی توانیم به تیم های فوتبال کمک کنیم حال اگر کسی می داند که در استان های دیگر ورزش و جوانان به تیم های فوتبال در لیگ برتر با لیگ آزادگان کمک کرده اعلام کند.

کامیاب افزود: با تمامی این مشکلات سال گذشته در طول فصل رقمی حدود 1 میلیارد و 200 میلیون تومان به تیم فجر و 900 ملیون تومان نیز به تیم قشقایی از طریق تامین کنندگان مالی کمک کردیم که این کار نیز وظیفه مدیرعامل باشگاه است نه ورزش و جوانان.

وی تاکید کرد: هیچ بودجه ای نداریم که بخواهیم برای تیم های فوتبال هزینه کنیم بلکه اعتبارات بسیار اندکی برای هیات های ورزشی از طریق فدراسیون ها در نظر گرفته شده که همان باشد پرداخت شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: در طول یکسال رقمی حدود 4.5 میلیارد تومان از طریق فدراسیون ها برای کمک به هیات های ورزشی کل استان فارس پرداخت می شود که باید میان 856 هیات در کل استان فارس شامل شیراز و شهرستانها توزیع شود.

کامیاب تصریح کرد: در سال جاری تا به امروز نیز 1.5 میلیارد تومان در میان تمامی هیات ورزشی استان فارس توزیع شده است.

وی در خصوص اعتبارات ورزش و جوانان فارس نیز گفت: در سال جاری 19 میلیارد تومان اعتبار برای حقوق و مزایا و 150 میلیارد تومان برای به عنوان اعتبارات عمرانی ورزش و جوانان استان فارس مشخص شده است که هر ساله به طور کامل جذب می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس یادآور شد: تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و شهدای قشقایی در لیگ دسته یک و جام حذفی شروع خوبی داشته اند و امیدوارم برگزاری فینال جام حذفی جشنی برای صعود تیم های استان به لیگ برتر فوتبال باشد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان