کد خبر: ۱۳۳۲۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۱ - ۱۰ مهر ۱۳۹۸
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات فارس:

حدود 60 درصد ظرفیت مساجد خالی است

حجت الاسلام والمسلمین رضایی به استفاده از ظرفیت های مساجد استان اشاره کرد و گفت: فقط از حدود 40 درصد ظرفیت مساجد استفاده می شود، از این رو حدود 60 درصد ظرفیت مساجد خالی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار شیرازه، از برگزاری دوره سوم مدیریت مساجد ویژه ائمه جماعات با حضور 80 نفر در شیراز خبر داد و اظهار داشت: تا کنون 2 دوره مدیریت مساجد برگزار شده که اکنون در حال برنامه ریزی برای دوره سوم آن هستیم که انشالله در سه ماهه سوم سال جاری برگزار خواهد شد.

وی به استفاده از ظرفیت های مساجد استان اشاره کرد و افزود: فقط از حدود 40 درصد ظرفیت مساجد استفاده می شود، از این رو حدود 60 درصد ظرفیت مساجد خالی است.

حدود 60 درصد ظرفیت مساجد خالی است

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان فارس عنوان کرد: ارزیابی صورت گرفته این گونه بوده است که با آغاز فعالیت های آموزشی بخش عمده ای از ظرفیت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: مدیریت مساجد، نوع برخورد ها، مشاوره و استفاده از فضای مجازی از جمله مواردی است که در درس نامه و نظام نامه آموزشی وجود دارد و باید به آن پرداخته شود.

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
عبداله محمدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸
0
باعث بسی تاءسف است که تنها چهل درصدازظرفیت مساجد استفاده می شود وجالب تر این که بیش از نودرصداقامه کنندگان نمازجماعت راافراد مسن تشکیل می دهندوبه تعبیر یکی از مسیولان مساجدبه خانه سلامندان تبدیل شده است.
به راستی مسیولیت این خبرهای تلخ وناگوارباکدام اداره وموسسه است؟
سازمان تبلیغات اسلامی؛کانون امورمساجد؛شورای تبلغات،
ستاداقامه نمازو....؟