کد خبر: ۱۳۳۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۲ - ۱۰ مهر ۱۳۹۸

شکست جریان عبری عربی جهت تغییر جغرافیای منطقه خاورمیانه

راهبرد شیعی از رودخانه هیرمند تا دریای مدیترانه جایگزینی بر وعده خیالی عبری عربی از رودخانه نیل تا رود فرات
پایگاه خبری تحلیلی شیرازه، روزی که رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری نمود نشان از چشم اندازی طولانی مدت جهت ایجاد وحدت و یکپارچگی در اراده امت اسلامی در قبال موضوع فلسطین و ایجاد یک انگیزه انقلابی جهت هدف دفع غدّه سرطانی اسرائیل بوده است. 

در دهه های اخیر جبهه غرب برای انحراف تفکر و ایدئولوژی انقلاب اسلامی در تلاش است تا با ایجاد تفکر بنیادگرا و انحرافی ضرورت آزادی قدس شریف را به حاشیه رانده و حریمی امن برای رژیم کودک کش اسرائیل از طریق موضوعاتی خیالی مانند طرح و نقشه جدید خاورمیانه و معامله قرن ایجاد نماید.

هوشیاری و بیداری گفتمان ایرانی اسلامی با یک پیشینه قوی و تاریخی با هدف کاهش نفوذ غرب در منطقه، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم، و تاختن بر ظالم به تکوین یک راهبرد جدید با محوریت هلال شیعی و پایه گذاری تفکر مقاومت در برابر سازش خصوصا  ظهور مکتب مقاومت در منطقه نموده است. عملیاتی شدن ایده راهبردی از رودخانه هیرمند تا دریای مدیترانه خود نشان از عمل و قدرت نمایی ‌جریان مقاومت در تقابل با تفکر خیالی از رودخانه نیل تا رودخانه فرات می باشد.

اسباب کشی جریان غربی، عربی عبری از عراق، یمن و سوریه و بروز اختلاف در این جبهه وحشتی عمیق بر در دل سران فتنه بنیادگرای دینی افکنده و این ترس منجر به ایجاد راهبرد تعامل به جای تقابل در مقابل ایران گردیده است. 

نکته حائز اهمیت در این راهبرد ایجاد آگاهی، ایجاد نهادهای انقلابی و دوست دار جریان مقاومت، ادامه تفکر صدور انقلاب با استفاده از ظرفیت جوانان، گروه های مردمی در کشورهای دوست در منطقه خواهد بود. 
 
رسول بلاغی اینالو 
نظرات بینندگان