کد خبر: ۱۳۳۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۱۲ مهر ۱۳۹۸
واکنش دبیر جامعه روحانیت شیراز به جریان اخیر در لردگان؛

اگر به موقع به آن توجه شده بود به اینجا ختم نمی شد/ فلسفه وجودی نیروهای حراست در ادارات مچ گیری نیست

تولیت آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع) گفت: اخیرا جریانی در لردگان به وجود آمده که اگر به موقع به آن توجه شده بود به اینجا ختم نمی شد، از این رو وظایف مجموعه حراست سنگین و باید همیشه بیدار باشد.

به گزارش خبرنگار شیرازه، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری عصر امروز دیدار مسئولان حراست های استان کهگیلویه و بویر احمد که در مسجد حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی با اتحاد و وحدت یکپارچه اقشار مختلف صورت گرفت، اظهار داشت: اتحاد و یگانگی در بین مردم نتیجه پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین اتحاد آنان نیز موجب حفظ نظام شد.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن نقش های بسیاری را برای از بین بردن نظام مقدس اسلامی طراحی کرد، افزود: یکی از مهمترین اهداف دشمن برای از بین بردن نظام مقدس اسلامی عدم وحدت و دسته دسته کردن مردم بود.

تولیت آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع) به فلسفه وجودی حراست ها در ادارات اشاره و عنوان کرد: فلسفه وجودی نیروهای ارزشی اصیل در ادارات و ارگان ها برای حفظ وحدت است.

وی با تاکید بر اینکه کار نیروهای حراست بسیار با ارزش است، تصریح کرد: همچنین فلسفه وجودی مجموعه حراست ها مچ گیری نیست، فلسفه وجودی آنان این است که مجموعه را به سوی خیر هدایت کنید.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری در پایان جریان اخیر لردگان را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: اخیرا جریانی در لردگان به وجود آمده که اگر به موقع به آن توجه شده بود به اینجا ختم نمی شد، از این رو وظایف شما سنگین است و باید همیشه بیدار باشید.

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان