کد خبر: ۱۳۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۱۳ مهر ۱۳۹۸

مسؤول جدید حوزه مقاومت بسیج ادارات، کارگری و اصناف اقلید معرفی شد

طی آیینی با تقدیر از زحمات سرگرد حسن مهدوی، رحمان قزل بیگلو به‌عنوان مسؤول جدید حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی (ادارات، کارگری و اصناف) معرفی شد.
به گزارش خبرنگار شیرازه از اقلید، طی آیینی با حضور فرماندار، جانشین فرمانده سپاه و برخی از مسؤولان شهرستانی در سالن اجتماعات شهید شریفی فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با تقدیر از زحمات سرگرد حسن مهدوی، برادر پاسدار رحمان قزل بیگلو به‌عنوان مسؤول جدید حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی (بسیج ادارات، کارگری و اصناف) شهرستان اقلید معرفی شد.

مسؤول جدید حوزه مقاومت بسیج ادارات، کارگری و اصناف اقلید معرفی شد

فرماندار اقلید در ابتدای این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، خدمت به مردم را سعادتی بزرگ خواند و اظهار داشت: خدمت کردن، حدومرز ندارد.

خلیل بزرگی با بیان اینکه باید بکوشیم امانت‌دار خوبی باشیم دهیم، تصریح کرد: مردم ما را رصد می‌کنند و توقع دارند در قبال مسؤولیتی که پذیرفتیم، انجام‌وظیفه کنیم.

وی بر لزوم تلاش برای وحدت و تعامل به‌منظور توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر کشور، استان و شهرستان تأکید کرد و گفت: باید نقش مؤثر و گام مناسب برای توسعه فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و...برداشت.

فرماندار اقلید در ادامه به نقش بسزای بسیج در تحقق این اهداف اشاره کرد و بیان داشت: بسیج ادارات مشاوری خوب و مؤثر برای مسؤولان ادارات در عرصه خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم است.

بزرگی به عرصه گسترده بسیج اشاره کرد و یادآور شد: هر فردی که به آبروی نظام فکر کرده و برای خدمت به مردم و کشور قدم برمی‌دارد، بسیجی بوده و تفکر بسیجی دارد.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان