کد خبر: ۱۳۳۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۱۳ مهر ۱۳۹۸

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در اقلید+ تصاویر

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان اقلید امروز به مناسبت هفته ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد.
به گزارش شیرازه، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این شهرستان امروز با حضور مسؤولان شهرستانی، خیران امنیت ساز و خانواده معظم شهدای نیروی انتظامی و به مناسبت هفته ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی اقلید برگزار شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان اقلید در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا به‌ویژه شهدای نیروی انتظامی، هفته ناجا را گرامی داشت.

مراد صارمی از اهمیت امنیت و لزوم حفظ و ارتقای آن سخن گفت و به برخی از تلاش‌های نیروی انتظامی شهرستان اقلید در راستای تحقق این هدف و خدمت به مردم و رفاه، رضایت، آسایش و امنیت آن‌ها اشاره کرد.

سپس امام‌جمعه اقلید با تقدیر از تلاشگران و جهادگران ناجا، اظهار داشت: برخورد با دلیل، منطق و عقل و استفاده از ابزار دفاعی در راستای تأمین امنیت و ایجاد و حفظ آسایش جامعه، دو امر لازم و ضروری است.

حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور در زیر چتر ولایت مطلقه فقیه انجام‌وظیفه می‌کنند، عنوان کرد: این افتخار بزرگی است که در عصر غیبت کبرا، در زیر لوا، چتر و مقدرات فردی انجام‌وظیفه می‌کنید که جانشین به‌حق امام زمان (عج) است.

در ادامه مراسم فرماندار اقلید با اشاره به اهمیت امنیت  گفت: زمانی اهمیت بیشتر امنیت اثبات می‌شود که از این نعمت بی‌بهره شویم.

خلیل بزرگی به زندگی ماهی در آب اشاره و لزوم وجود امنیت در زندگی و جامعه و کشور را به‌مانند اهمیت وجود آب برای زندگی ماهی خواند و گفت: امنیت ضامن هر پیشرفت و توسعه‌ای در زمینه‌های مختلف است.

در پایان این آیین از خانواده شهید نیروی انتظامی، کارکنان ساعی، وظیفه، پلیس افتخاری، خیرین امنیت ساز و نیز مرضیه یحیی پور، خبرنگار فعال در پوشش اخبار حوزه انتظامی این شهرستان تجلیل و سپس یک طرح انتظامی (ساختمان دژبانی) ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان، افتتاح شد.

انتهای پیام/


انتهای پیام/

نظرات بینندگان