کد خبر: ۱۳۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۱۳ مهر ۱۳۹۸

تولید و پخش 10781 دقیقه برنامه با موضوع دفاع مقدس از صدا و سیمای فارس

هفته دفاع مقدس یادآوردلاوری ها و از خودگذشتگی ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیزی است که با جان خود که گرانبهاترین هدیه خداوند است از کشور و ملت عزیز ایران اسلامی دفاع کردند.
صدا و سیمای فارس در هفته ای که گذشت با تولید و پخش برنامه های متعدد به مناسبت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره جانفشانی ها و ازخودگذشتگی های دلاورمردان ایثارگر را گرامی داشت. 
مدیرکل صدا و سیمای فارس اعلام کرد: حوزه سیما در قالب 53 عنوان برنامه در 380  قسمت  به مدت 8020  دقیقه (134 ساعت)، حوزه صدا در قالب 48 عنوان برنامه در 141  قسمت به مدت  2694  دقیقه (45 ساعت) و حوزه خبر در قالب 78 خبر و گزارش به مدت 67 دقیقه برنامه تولید و پخش کردند.

سهرابی گفت: پوشش مراسم مربوط به گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شیراز و شهرستان های آباده، اقلید، استهبان، فسا، صفاشهر، لامرد و لار در قالب برنامه های "درشهر" و "گزارش روز" از دیگر برنامه های صدا وسیمای فارس بود.
وی بارگذاری 45 خبر و گزارش در سایت خبرگزاری صدا و سیما (صفحه استانی)، تولید و پخش 17 خبر تلویزیونی، تولید و پخش 8 خبر رادیویی، ارسال  4 گزارش تصویری و 4 گزارش رادیویی  به تهران را از اقدامات خبر مرکز فارس بیان کرد.

مدیرکل صدا وسیمای فارس تصریح کرد: تولید 6 موشن گرافی معرفی عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، تولید نماهنگ، تولید و انتشار 10 ویدیوکلیپ ویژه خاطرات رزمندگان، تولید 5 پادکست ویژه شهدا، خاطرات رزمندگان، تولید و انتشار 15 اینفوگرافی از دانستنی های دفاع مقدس در استان فارس، عملیات ها ، آمار شهدا به تفکیک شهرستان ها و ...، تولید 5 پوستر و اسلایدشو در وب سایت، تقطیع و انتشار ویژه 
برنامه های سیما، انتشار و توزیع در بستر شبکه های اجتماعی در دستور کار فضای مجازی صدا وسیمای فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس قرار گرفت.

در مجموع با بهره گیری از ظرفیت های رسانه در حوزه های تولیدی در 599 قسمت (برنامه و خبر) به مدت 10781 دقیقه،  قریب به 180 ساعت در برنامه ها به  این موضوع پرداخته شده است.


نظرات بینندگان