کد خبر: ۱۳۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۱ - ۱۴ مهر ۱۳۹۸
فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس:

راهپیمایی اربعین سبب وحدت‌آفرینی و اتحاد بین مسلمانان می‌شود

فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس گفت: راهپیمایی اربعین نه تنها از تفرقه‌افکنی و دسیسه‌چینی دشمنان جلوگیری می‌کند بلکه موجب وحدت‌آفرینی و اتحاد هرچه بیشتر نیز در بین مسلمانان می‌شود.
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با حضور پرشور کارکنان یگان‌های آجا در منطقه فارس و خانواده‌های آنان با شعار «حُبُّ الْحُسَیْن یَجْمَعُنٰا» در ارتفاعات بام شیراز برگزار شد.

در این همایش که با حضور بیش از هزار نفر از فرماندهان، مسئولان و کارکنان یگان‌های آجا در منطقه فارس به همراه خانواده‌های آنان برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین عزیز رضایی ارشد روحانیون آجا در منطقه فارس اظهار داشت: این حرکتی که در ایام اربعین با شعار زیبای حُبُّ الْحُسَیْن یَجْمَعُنٰا و همزمان با اجتماع بزرگ شرکت‌کنندگان در راهپیمایی اربعین حسینی برگزار شده، حرکتی بسیار مفید و ستودنی است که موجب افزایش وحدت و همدلی بین کارکنان و خانواده‌های آنان می‌شود و نشان دهنده پیروی ما از راه و مرام امام حسین (ع) و یاران بزرگوار ایشان است.

او ابراز امیدواری کرد که همه حاضرین جزء زائران حرم حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) شوند و چنانچه توفیق حضور در کربلای معلّی در این ایام را نداشتند، خداوند متعال اجری برابر با اجر شرکت‌کنندگان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی برای آنان منظور کند.

همچنین امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس در سخنانی از همکاری شهرداری شیراز و حضور پرشور کارکنان و خانواده‌های آنان در این همایش تقدیر کرد.

امیر رضایی با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ زائرین حرم حضرت امام حسین (ع) گفت: دشمنان ما در راستای ایجاد اختلال در برگزاری این اجتماع تلاش‌های فراوانی کرده‌اند که در تمامی این تلاش‌ها با عنایت ویژه امام حسین (ع) ناکام مانده‌اند.

فرمانده ارشد نظامی ارتش تصریحکرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی نه تنها از تفرقه‌افکنی و دسیسه‌چینی دشمنان جلوگیری می‌کند بلکه موجب وحدت‌آفرینی و اتحاد هرچه بیشتر نیز در بین مسلمانان می‌شود.

نظرات بینندگان