کد خبر: ۱۳۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۱۵ مهر ۱۳۹۸
جوابیه شهرداری منطقه سه شیراز به خبر شیرازه؛

دستور توقف عملیات عمرانی صادر شده است

شهرداری منطقه از زمان توقف عملیات عمرانی به صورت روزانه هرگونه ساخت و ساز در منطقه را رصد نموده تا ادامه تخلف ساختمانی میسر نباشد.
به گزارش شیرازه پیرو درج مطلبی در سایت شیرازه مبنی بر "در بالادست دروازه قرآن چه خبر است!؟" روابط عمومی شهرداری، طی جوابیه ای به این مطلب پاسخ داده است که در زیر از مقابل دیدگان شما خوانندگان فهیم می گذرد:

 مسئول محترم سایت شیرازه
با سلام و تحیت الهی

احتراما بازگشت به خبر مندرج درآن سایت خبری، در خصوص « ساخت و ساز غیر مجاز در حریم جاده شیراز-اصفهان» ضمن تقدیر و تشکر از آن رسانه محترم بدینوسیله توضیحات این شهرداری جهت تنویر افکار عمومی ارسال می شود:

شهرداری منطقه۳ شیراز به محض اطلاع از تخلف ساخت و ساز غیر مجاز در حریم شهر در جاده شیراز- اصفهان بلافاصله مبادرت به اعلام اخطار به مالک پارک سلامت روان که در خارج از محدوده شهر و بصورت محصور می باشد نموده و دستور توقف عملیات عمرانی را صادر که ضمن ارجاع موضوع به کمیسیون ماده صد اقدام به تشکیل چهار فقره پرونده تخلف ساختمانی نیز شد و در حال حاضر پرونده مفتوح و در حال رسیدگی است.

شهرداری منطقه از زمان توقف عملیات عمرانی به صورت روزانه هرگونه ساخت و ساز در منطقه را رصد نموده تا ادامه تخلف ساختمانی میسر نباشد.

بدیهی است پرونده تخلف مذکور پس طی مراحل قانونی و صدور رای قطعی از سوی کمیسیون یادشده توسط شهرداری منطقه ۳ پیگیری و برابر رای صادره اقدام خواهد گردید.

نظرات بینندگان