کد خبر: ۱۳۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲:۳۷ - ۱۷ مهر ۱۳۹۸

نشست زیرزمینی تادایی‌ها در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

قریب به چهار سال از زمان طرح درخواست تاسیس اتحادیه‌ای با نام تشکل‌های اسلامی دانشجویان ایران(تادا) می‌گذرد اما با وجود نزدیکی اعضای درخواست‌دهنده این اتحادیه به دولت فعلی، خبری از تشکیل رسمی و قانونی اتحادیه تادا وجود ندارد.
به گزارش شیرازه، شنیده‌ها حاکی از آن است که چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته گذشته بیش از 20 نفر از فعالان دانشجویی عضو تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های مختلف کشور در شیراز به صورت مخفیانه و بدون اطلاع‌رسانی در یکی از میهمانسراهای دانشگاه علوم پزشکی شیراز اقدام به برگزاری نشستیکردند.

در این گردهمایی که با عنوان جعلی "نشست نشریات دانشجویی" خارج از محیط اصلی دانشگاه برگزار می شده بحث هایی در مورد آینده اتحادیه دانشجویی بدون مجوز تادا مطرح شده است.

طبق نوشته سایت شعار سال، مجوز این نشست، خارج از روال قانونی و از طریق رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز صادر شده تا این گردهمایی به میزبانی انجمن اسلامی امید دانشجویان این دانشگاه برگزار شود.

میزبانان این نشست تلاش‌های زیادی داشتند تا اطلاعات و مباحث مربوط به جلسات این نشست منتشر نشود به شکلی که حتی اعضای شورای مرکزی این تشکل هم به جز دبیر آن، اجازه حضور نداشتند.

 چرایی و چگونگی برگزاری این نشست نیازمند توضیحات مسئولان این دانشگاه و پاسخگویی مجموعه فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.
 
 
نظرات بینندگان