کد خبر: ۱۳۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۱۷ مهر ۱۳۹۸

ماجرای قتل کارمند یکی از بانک‌های استان فارس چه بود؟

چند روزی است که خبر قتل کارمند یکی از بانک‌های استان فارس به دست همسرش در فضای مجازی دست به دست می‌شود، اما این موضوع از سوی مسئولان امر تکذیب شد.
چند روزی است که خبر قتل کارمند یکی از بانک‌های استان فارس به دست همسرش در فضای مجازی دست به دست می‌شود و این امر واکنش‌های متعددی را داشته که منجر به نگرانی شده است. 

در پی انتشار این موضوع کیومرث جنگجو، مدیر روابط عمومی شعب بانک مزبور در استان فارس در گفت‌وگو با تسنیم توضیحاتی را ارائه داد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در علل انتشار این خبر اظهار داشت: شایعاتی اخیرا در فضای مجازی درباره به قتل رسیدن یکی از کارمندان شعبه این بانک در شهرستان کازرون به دست همسرش در حال انتشار است، که این موضوع صحت ندارد.
وی با بیان اینکه با بررسی‌های صورت گرفته از سوی پلیس چنین حادثه‌ای نه تنها در شهرستان کازرون  بلکه در استان فارس رخ نداده و اساسا کذب محض است افزود: تمامی پرسنل شعب این بانک در کمال صحت و سلامت در حال خدمت‌رسانی به مردم فهیم استان فارس هستند. 

جنگجو با بیان اینکه از سوی پلیس فتا برای شناسایی انتشاردهنده این شایعه در حال پیگیری است، تاکید کرد: ضروری است شهروندان هر گونه اخبار صحیح را از طریق پلیس و خبرگزاری‌های رسمی دنبال کنند.


نظرات بینندگان