کد خبر: ۱۳۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۱۷ مهر ۱۳۹۸

20 تا 28 مهرماه؛ زمان ارائه خدمات موكب احمدبن موسی(ع) به زائران اربعین در كربلا

مدیر اجرایی موكب احمدبن موسی(ع)، زمان ارائه خدمات این موكب به زائران اربعین در كربلای معلی‌ را 20 تا 28 مهرماه جاری اعلام كرد.
به گزارش شیرازه به نقل از كمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی موكب احمدبن موسی(ع)، مسعود راستی، مدیر اجرایی این موكب امروز، 17 مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: به یاری خدا موكب احمدبن موسی(ع) طی روزهای 20 تا 28 مهرماه جاری در كربلای معلی به زائران اربعین خدمت‌رسانی در بخش‌های مختلف را ارائه می‌دهد.

وی با یادآوری اینكه پیش از این‌ها در خبرهای قبلی اعلام شده بود كه این موكب از 22 مهر به‌طور كامل آغاز به فعالیت می‌كند اما تلاش كردیم تا زودتر به زائران خدمت‌رسانی كنیم،‌ گفت: موكب احمدبن موسی(ع) از 14 مهرماه جاری به زائران اربعین خدماتی نظیر اسكان و امكان استفاده از سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها را ارائه داد اما ارائه تمام خدمات اعم از خدمات پزشكی، پذیرایی، پذیرش و غیره از 20 مهرماه آغاز می‌شود.

راستی اظهار كرد: سومین و آخرین گروه خادمان موكب احمدبن موسی(ع) در قالب 2 اتوبوس شامل خادمان كمیته‌های رسانه، پذیرش، اسكان، امنیت، بهداری در بخش بانوان و آقایان عصر امروز، 17 مهرماه راهی كربلا می‌شوند.

مدیر اجرایی موكب احمدبن موسی(ع) یادآور شد: این آمادگی در موكب احمدبن موسی(ع) وجود دارد تا به‌صورت روزانه به 7 هزار زائر اربعین خدمت‌رسانی كند.

نظرات بینندگان