کد خبر: ۱۳۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۲۰ مهر ۱۳۹۸

دولت تدبیر و امید و فرمانداری در شهرستان فسا


الف)
پس از استقرار دولت یازدهم و آغاز ریاست جمهوری جناب آقای روحانی در شهرستان فسا آقای علیرضا انصاری (مدیر کل قبلی ثبت احوال فارس)فرماندار بود. شخصیتی که به لحاظ تجربه و مدیریت در دولت های مختلف به شیخ فرمانداران فارس معروف بود.

فشار سیاسیون شهرستان اتاق فکر مستقر در استانداری فارس را متقاعد کردند تا بدون در نظر گرفتن فرماندار جدید ایشان برکنار شود و آقای مهدی رنجبر معاون وی با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری برگزیده شد(سرپرست اول)

ب)
مدتی به همین روال گذشت تا نوبت به فرمانداری آقای محمد سمیع پور رسید وی که سابقه معاونت فرمانداری فسا را در کارنامه داشت در تاریخ12/7/1393به عنوان فرماندار معرفی شد در این زمان بخشداری مرکزی که بزرگترین بخش شهرستان می باشد نیز از مدت ها قبل بخشدار ندارد و تابستان 1394پس از حدود 5/1سال با انتصاب آقای ابراهیم خرم به سمت بخشدار مرکزی این جایگاه نیز پر می شود.

فروردین سال 1395فرماندار دولت یعنی آقای سمیع پور به یکباره از طرف استانداری فارس بازنشسته می شود و باز هم بدون در نظر گرفتن فرماندار جدید این بار آقای ابراهیم خرمبخشدار مرکزی با حفظ رسمت سرپرست فرمانداری می شود.

در این زمان آقای رنجبر که سابقه سرپرستی فرماندار ،معاونت فرمانداری و بخشداری دارد دیگر مسولیت ندارد و هیچ کاری به وی ارجاع نمی شود و یک نفر هم فرماندار هست ،هم معاون فرماندار و هم بخشدار مرکزی!!

دوران سرپرستی آقای خرم در 21مرداد ماه 1395به پایان رسید و آقای سلیمان کرمی فرماندار سروستان به عنوان فرماندار جدید معرفی می گردد.

یکی از موضوعات پیش روی و چالش شهردار وقت با اکثریت اعضای شورای اسلامی دوره چهارم فسا بود که تعامل سازنده آقای کرمی با شورای شهر و پذیرش واقعیت های موجود با همراهی سایر مسولین مرتبط منجر به حل مسئله یعنی برکناری شهردار و بازگشت آرامش به شهرداری فسا گردید.

ج)
در تیر ماه جاری معاون سیاسی وزیر کشور اعلام کرد (جز در موارد اضطرارهرگونه تغییر فرمانداران و استانداران را متوقف کردیم)

شهرستان فسا این بار هم در کشور به شکل ویژهو استثنایی شامل اضطرار شد!!!!و باز هم بدون در نظر گرفتن شخص جدید به عنوان فرماندار آقای حسین آرگیو سرپرست فرمانداری می شوند (4/7/98سرپرست سوم)

سوال: تغییر و تحولات و جا بجایی فرمانداران بر اساس کدام ادله منطقی و عقلانی و تدبیر و رعایت مصالح مردم انجام گرفته است؟قضاوت با شماست؟!!


نظرات بینندگان