کد خبر: ۱۳۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۱ - ۲۳ مهر ۱۳۹۸
رئیس خانه خیرین فارس خبر داد:

مجمع خیرین ازدواج راه‌اندازی می‌شود

رئیس خانه خیرین فارس گفت: در زمینه کاهش طلاق و افزایش و پایداری ازدواج، به حضور سازمان‌های مردم‌نهاد نیاز داریم و به همین منظور، مجمع خیرین ازدواج راه‌اندازی خواهد شد.
به گزارش شیرازه، عبدالعلی شمس عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان به ریاست استاندار فارس، اظهار داشت: در موضوع سلامت اجتماعی وضعیت خوبی نداریم و طبق آخرین تحقیقات یونسکو، سلامت اجتماعی ما لنگ می‌زند.

وی افزود: تعامل اجتماعی مردم ما کاهش پیدا کرده و نیاز است که به نهاد خانواده به عنوان کوچکترین و مهم‌ترین نهاد اجتماع توجه بیشتر شود.

شمس بیان کرد: باید در امر ازدواج و کمک به جوانان برای تحقق آن اقدامات جدی انجام دهیم؛ در کنار این موضوع باید در زمینه کاهش طلاق نیز کارهای مهمی صورت گیرد.

این فعال اجتماعی در ادامه گفت: در زمینه کاهش طلاق و افزایش و پایداری ازدواج، به حضور سازمان‌های مردم‌نهاد نیاز داریم و به همین منظور، مجمع خیرین ازدواج راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس خانه خیرین فارس در ادامه بیان کرد: برای تشکیل این مجمع، از بهترین و موفق‌ترین افراد در امر ازدواج دعوت کرده‌ایم و امیدواریم که به تدریج مجمع خیرین ازدواج، عضوگیری کند و علاوه بر اعضای هیات مدیره، جوانان نیز حضور داشته باشند.

شمس با اشاره به اینکه حضور خیر در امر ازدواج صرفا به تهیه مسکن و جهیزیه منحصر نمی‌شود، خاطرنشان کرد: خیران و گروه‌های مردم‌نهاد به تحقیق در مورد آسیب‌های اجتماعی بسیار یاری می‌کنند؛ همچنین با آموزش‌هایی که می‌بینند، می‌توانند در کاهش طلاق و جلوگیری از فروپاشی خانواده‌ها موثر باشند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان