کد خبر: ۱۳۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۲۴ مهر ۱۳۹۸
بزرگترین موکب کربلا؛

اسکان 40 هزار زائر اربعین در بزرگترین موکب کربلا تاکنون

مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) از اسکان 40 هزار زائر اربعین از تاریخ 16 مهرماه تا شامگاه 23 مهرماه جاری در این موکب به عنوان بزرگترین موکب کربلا خبر داد.
به گزارش شیرازه، مسعود راستی، مدیر اجرایی این موکب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال پنجمین سال فعالیت موکب احمدبن موسی(ع) در کربلای معلی است، گفت: موکب احمدبن موسی(ع) از تاریخ 16 مهرماه جاری شروع به فعالیت و پذیرش زائران اربعین کرد.

وی افزود: از 16 مهرماه تا شامگاه 23 مهرماه جاری تاکنون 40 هزار نفر از زائران اربعین در کربلای معلی توانسته‌اند از امکانات این موکب اعم از اسکان و پذیرایی و خدمات فرهنگی و بهداشتی و رفاهی و غیره استفاده کنند.

راستی با بیان اینکه این موکب تا 28 مهرماه جاری پذیرای زائران اربعین خواهد بود، گفت: حسینیان، سرکنسولگر جمهوری اسلامی در کربلا به‌صورت ناشناس از موکب احمدبن موسی(ع) بازدید کرد و وقتی این همه جمعیت و ارائه خدمات به آنان را دید تعجب و تأکید کرد که این موکب بزرگترین موکب کربلاست.

مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) تأکید کرد: موکب احمدبن موسی(ع) بزرگترین موکب از نظر اسکان و پذیرایی در کربلا در میان موکب‌های ایرانی است.

وی از مردم خوب و شریف وغیرتمند استان فارس درخواست کرد تا به موکب خودشان کمک کنند که این موکب بتواند در کربلا برای زائران استان خود و سایر استان‌های کشورمان خدمات ارائه دهد و از نظر امنیتی و مسائل بهداشتی و مسائل تغذیه خدمات خوبی را به زائران دهد.
انتهای پیام/323
نظرات بینندگان