کد خبر: ۱۳۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۲۴ مهر ۱۳۹۸
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

میانگین زمان صدور پروانه بهره‌برداری صنایع غذایی در فارس 12/5 روز است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: میانگین زمان صدور پروانه بهره‌برداری صنایع غذایی در استان فارس، 5/12 روز است در حالی که میانگین در کشور به 15 روز می‌رسد و ما از این نظر در جایگاه خوبی هستیم.
میانگین زمان صدور پروانه بهره‌برداری صنایع غذایی در فارس 12/5 روز است.به گزارش شیرازه، محمدجواد خشنود عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناست روز جهانی غذا، اظهار داشت:شعار جهانی امسال «اقدامات ما آینده‌‌مان را می‌سازد، برنامه‌های غذایی سلامت‌بخش برای دنیای عاری از گرسنگی» و شعار ملی ما برای سال 98 نیز «اصلاح الگوی تغذیه برای حفظ و ارتقای سلامت» است.

وی با بیان اینکه صنایع غذایی در حوزه اختیارات معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی است، گفت: 892 واحد صنایع غذایی در استان فارس، زیر نظر ما کار می‌کنند و در 18 ماه گذشته 3 هزار و 15 پروانه شامل ساخت، تمدید و اصلاح تولیدات غذایی از جانب ما صادر شده است.

خشنود در ادمه گفت: میانگین زمان صدور پروانه بهره‌برداری صنایع غذایی در استان فارس، 12/5 روز است در حالی که میانگین در کشور به 15 روز می‌رسد و ما از این نظر در جایگاه خوبی هستیم.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پایان خاطرنشان کرد: در 18 ماه گذشته 6 هزار نمونه‌برداری از 30 نوع از تولیدات این صنایع به منظور بررسی میزان سموم، آفات کشاورزی و فلزات سنگین انجام شده است که حدود 5 درصد از این نمونه‌ها غیر قابل مصرف اعلام شده و از بین رفتند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان