کد خبر: ۱۳۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۲۵ مهر ۱۳۹۸

معرفی بخشدار فسارود داراب

بخشدار بخش تازه تاسیس فسارود در شهرستان داراب معرفی شد.
به گزارش شیرازه، فرماندار داراب در شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: با توجه به حجم زیاد جمعیت در بخش مرکزی و به جهت تمرکززدایی و خدمات‌رسانی بهتر، جداسازی فسارود از بخش مرکزی شکل گرفته است.

علی مظفری افزود: با توجه به تازه تاسیس بودن بخش فسادرود تصمیم بر این شد که نیرویی مجرب و کارآمد برای بخشداری این منطقه معرفی شود که منشاء اثر خیر برای مردم باشد به همین جهت بخشدار سابق رستاق به عنوان بخشدار  فسارود معرفی می‌شود.

وی اظهار داشت: همچنین مسئول دفتر فنی فرمانداری که از نیروهای مخلص و خلاق است به عنوان بخشدار رستاق در نظر گرفته شده است.

فرماندار داراب ضمن تاکید بر ارتباط مستمر و مداوم بخشداران با مردم بیان کرد: برپایی جلسات مستمر با مردم روستاها و تأمین نیازهای مردم در حیطه آبرسانی، بهداشت و درمان، برق، گاز و ... از برنامه‌های اصلی بخشداران باشد.

 مظفری سه رکن سلامت، امنیت و حضور حداکثری را در برگزاری انتخابات ضروری برشمرد و افزود:از مدیران انتظار داریم که به این موارد توجه کنند تا انتخابات سالم، بی حاشیه و بدون جانبداری از کاندیدای خاص برگزار شود.

وی تصریح کرد: بخشداران در روند برپایی انتخابات، مردمداری را سرلوحه کار قرار داده و برای حضور حداکثری مردم در انتخابات از هم‌اکنون برنامه‌ریزی کنند.

فرماندار داراب بابیان اینکه با مدیرانی که در روند برپایی انتخابات کوتاهی کنند برخورد می‌شود،گفت: شایسته است مدیران در برگزاری انتخابات، تعامل مناسبی با  بخشداری‌ها و فرمانداری داشته و با تمام تجهیزات موجود در اختیار انتخابات باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور پرشور مردم داراب در پیاده‌روی اربعین بیان کرد: حرکت ماندگار مردم داراب در راهپیمایی اربعین و برپایی موکب در مسیرهای شلمچه، کربلا، نجف و سامرا ستودنی و ارزشمند است و داراب مانند شهرهای دیگر امسال با تعداد بیشتری از زائران و موکب‌ها در این آیین بزرگ شرکت کرده‌اند.

فرماندار داراب خاطرنشان کرد: متاسفانه در حادثه رانندگی که در عراق رخ داد یکی از اهالی داراب درگذشت و تعدادی نیز مصدوم شدند که در لحظه وقوع حادثه با مسؤولان استانداری  جهت انتقال مصدومان به آبادان و خرمشهر و پس از آن انتقال به شیراز با شرایط ویژه پیگیری و تلاش لازم صورت گرفت.

 

بهسازی معابر روستایی در رستاق

بخشدار فسارود نیز در این مراسم گفت: با تلاش فرماندار و نماینده داراب، برای نخستین بار بهسازی معابر روستایی در تعدادی از روستاهای بخش رستاق نظیر تل‌بارگاه، بازرگان، نظام‌آباد، چاه‌ماهی، چاه‌کندر و... شکل گرفت و برق‌رسانی به روستاهای مارون، ده‌ملک  و... انجام شد.

محمدعلی مهرابی اضافه کرد: همچنین برای نخستین بار سالن ورزشی در رستاق و چمن مصنوعی در تعدادی از روستاهای این بخش راه‌اندازی شد.

 وی با اشاره به تعامل مناسب مدیران و بخشداری‌ها با بخش رستاق خاطرنشان کرد: در این دوره یکی از روستاهای این منطقه به شهر تبدیل شد و ارتقا گرفت همچنین خدمات ارزنده‌ای در سایر روستاها ارائه شد.

 بخشدار سابق رستاق اظهار داشت: دغدغه فرماندار برای برپایی انتخابات سالم به جا و شایسته است و امسال نیز مانند دوره‌های گذشته ادارات، تجهیزات خود را در اختیار بخشداری‌ها و فرمانداری قرار می‌دهند و در برگزاری انتخاباتی ارزنده تلاش می‌کنند.

به گزارش فارس، در این مراسم بخشدار سابق رستاق -محمدعلی مهرابی- به عنوان بخشدار فسارود و مسؤول دفتر فنی فرمانداری –عباس کشاورز- به عنوان بخشدار رستاق معرفی شدند.

همچنین از مجتبی صالحی-خبرنگار صداوسیما- به جهت امدادرسانی به زائران مصدوم در حادثه رانندگی عراق، تقدیر شد.

فارس

 انتهای پیام/
نظرات بینندگان