کد خبر: ۱۳۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۰۴ آبان ۱۳۹۸

پاسارگاد گزارش می دهد / از فلسطین تا پاچنار؛ راهی ناهموار

حیف و میل بیت المال در آسفالت کردن خیابان فلسطین و پاچنار
به گزارش شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد بارها دیده اید که آسفالت خیابان ها دچار فرورفتگی یا شکستگی شده است، موج دارد، چاله در آن ایجاد شده یا حتی تکه ای آسفالت از سطح زمین کنده شده و دست اندازهای بدی در راه تردد خودروها ایجاد کرده که این  دست اندازها موجب آسیب دیدن به خودروها و حتی در بعضی مواقع ایجاد تصادف شده است.

جالب است که بی کیفیتی آسفالت ها مختص خیابان های قدیمی نیست بلکه مسیرهای شهری که بتازگی روکش آسفالت شده اند، دچار همین نقیصه هستند، به طوری که پیش آمده هنگام عبور از خیابانی که تازگی آسفالت شده، می بینید دانه های آسفالت به لاستیک خودرویتان چسبیده و براحتی از سطح زمین جدا می شود.

کمتر از یکسال از روکش کردن آسفالت خیابان فلسطین و پاچنار سعادتشهر می گذرد ولی وقتی از آنجا گذر میکنیم فکر می کنیم چندین سال از عمر این آسفالت گذشته است و پی به کیفیت بسیار پایین آسفالت و بی توجهی پیمانکار و مسئولین شهرداری می بریم.

علت این مسائل چیست؟ چرا کیفیت آسفالت و روکش آن در خیابان ها شهر تا این اندازه نازل است؟ مشکل از کجاست؟  آیا پیمانکاران دقت لازم را در روکش کردن به کار نمی بندند و دلسوزی لازم را در این باره ندارند؟ آیا زیرسازی خیابان ها  نامناسب است؟ آیا نکات فنی لازم برای آسفالت کردن رعایت نمی شود؟ آیا نظارت بر عملکرد پیمانکار وجود دارد؟
آیا پول مردم و بیت المال باید به این صورت حیف و میل شود؟
اینها سوالاتی است که مردم شهر سعادتشهر در پی جواب آن هستند و امیدوارند که مسئولین زیربط پاسخ در خور و قانع کننده ای در مورد آن به مردم بدهند.

 

    نظرات بینندگان