کد خبر: ۱۳۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۰۴ آبان ۱۳۹۸

نگرانی مردم از وضعیت نامناسب بیمارستان سعادت شهر

وضعیت نامناسب نظافت و نبود سیستم تهویه در بخش درمانگاه بیمارستان امام جعفر صادق(ع) سعادتشهر

به گزارش شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد مراجعه کنندگان به درمانگاه بیمارستان امام جعفر صادق (ع) سعادتشهر از وضعیت نظم ، نظافت و تهویه این بخش بشدت گلایه دارند . از آنجا که محيط بيمارستان نقش مهمي در ايجاد عفونت هاي بيمارستاني مـرتبط بـازي مـي كنـد محـيط بيمارسـتان شامل اجزاء زيادي مي باشد بسياري از اين اجزاء تاثير مستقيم در عفونتهاي بيمارستاني دارند ، جهت كـاهش انتقال ميكرو ارگانيسم ها از وسايل و محيط اطراف ، متدهاي نظافت ، ضد عفوني و استريليزاسـيون مناسـب مورد نياز مي باشد.

وقتی وارد بخش درمانگاه، آزمایشگاه و سونوگرافی  بیمارستان میشویم به دلیل نبود تهویه مناسب احساس خفگی میکنیم که نبود تهویه خود باعث انتقال ویروس از بیمار به دیگران میشود . کارمندان همین بخش هم بشدت از این وضعیت ناراضی هستند و میگویند ما بدلیل نبود تهویه در معرض بیماری قرار داریم و بشدت نگران سلامتی خودمان هستیم .

مهراور مدیر بیمارستان میگوید که بخش فعلی درمانگاه به دلیل ساخت درمانگاه جدید موقتی می باشد و ما ناچار به استفاده از این مکان می باشیم و سیستم تهویه مرکزی موجود در بیمارستان همیشه فعال می باشد.

طنین پاسارگاد امیدوار است که هرچه زودتر بخش جدید درمانگاه افتتاح شود تا شاهد رسیدگی و خدمات دهی هرچه بهتر به بیماران باشیم .

 

نظرات بینندگان