کد خبر: ۱۳۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۸ - ۰۱ آبان ۱۳۹۸
در صحن علنی شورای شهر شیراز صورت گرفت؛

تصویب دستور کار مساعدت مالی به تیم های فوتبال قشقایی و فجر سپاسی شیراز

بر اساس مصوبه شورای شهر شیراز درصورتی که هر کدام از تیم های قشقایی و فجر سپاسی به لیگ برتر صعود کنند مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان پاداش اعطا خواهد شد.
به گزارش شیرازه، جلسه علنی شورای شهر شیراز بعداز ظهر یکم آبانماه با ۱۱ دستورکار عادی و ۲ دستور کار یک فوریتی برگزار شد.

طرح یک فوریتی مساعدت به تیم های فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز توسط جمعی از اعضای شورا مطرح شد و نهایتا به تصویب رسید؛ بر اساس این مصوبه مبلغ ۲۰ میلیون تومان به ازای هر برد در بازی های داخل خانه و به ازای هر برد در بازی های مهمان در خارج از خانه ۲۵ میلیون تومان به هر کدام از این دو تیم پرداخت خواهد شد.

این حمایت مالی به جهت حضور در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور در فصل ۹۹ـ۹۸  و از محل ماده ۱۷ صورت خواهد گرفت.

درصورتی که هر کدام از این تیم ها به لیگ برتر صعود کنند مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان پاداش اعطا خواهد شد.

تفکیک موضوع زیباسازی، منظر و فضای سبز شهری و ایجاد سازمان مستقل لایجه یک فوریتی دیگری بود که قرار شد این موضوع در کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا بررسی شود.

سه دستورکار ایراد هیئت تطبیق بودند که از سوی فرمانداری شیراز به صحن شورا ارسال شده بود؛ اعضای شورا بر موضوع مصوبه ایراد هیئت تطبیق ( پرداخت دیه جان باختگان سیل ۵ فروردین و بررسی آئین نامه ساماندهی دکل ها، آنتن ها و ایستگاه های مخابراتی اصرار و مجددا برای فرمانداری ارسال کردند.

مصوبه اوراق بستانکاری نیز که از سوی هیئت تطبیق برگشت خورده بود اصلاح شد.

لازم به ذکر است که تذروی عضو جانشین شورای شهر شیراز به عنوان نماینده شورا در کمیته مناسب‌ سازی اقتصادی، برنامه عملیاتی درآمدزایی از تبلیغات شهری، موضوع تکلیف شماره ۱۰ مصوبه بودجه ۹۸ شهرداری انتخاب شد. 

لایحه تصویب اساسنامه شرکت توسعه و ترویج فعالیت های گردشگری و زیارتی شهرداری شیراز (سهامی خاص) به کمیسیون برنامه و بودجه شور ارجاع شد، این کمیسیون بایستی در مدت دو هفته این دستورکار را بررسی کند؛ 

لایحه افزایش سقف اختیار شهردار شیراز به منظور هزینه کرد مواد۱۶و ۱۷ برای هرمورد تاسقف پنجاه میلیون ریال در چارچوب ایین نامه مالی و تفویض اختیارات صورت گرفته نیز به تصویب رسید.

برخی از دستورکارها به دلیل کمبود وقت به جلسه علنی آینده موکول شد.
نظرات بینندگان