کد خبر: ۱۳۳۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۰۴ آبان ۱۳۹۸
مدیر کل امور مالیاتی فارس:

بدهی مالیاتی ۷۰ فعال اقتصاد‌ی فارس تهاتر شد

طلبکاران دستگاه‌های اجرایی و دولتی در خصوص ارزش افزوده امسال می‌توانند از اوراق اسناد خزانه استفاده کنند که دستگاه اجرایی می‌تواند این اوراق را صادر و در اختیار دستگاه مالیاتی قرار دهد.
ناصر هاشمی مدیر کل امور مالیاتی فارس در کمیسیون صنعت و رونق تولید اتاق بازرگانی استان، گفت: رویکرد این اداره کل افزایش تعامل هر چه بیشتر با فعالان بخش خصوصی استان است.


او با اشاره به اعلام سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص قانون بودجه و بحث تهاتر دولت به سایر فعالان اقتصاد‌ی، افزود: موضوع تهاتر بیش از ۷۰ نفر از فعالان اقتصاد‌ی با اعتباری بیش از ۳۴ میلیارد تومان محقق شده است.

هاشمی تصریح کرد: سازمان امور مالیاتی استان آمادگی دارد برای تهاتر بدهی‌های دولت نسبت به فعالان اقتصاد‌ی همکاری بیشتری داشته باشد.

مدیر کل امور مالیاتی استان فارس ادامه داد: همچنین طلبکاران دستگاه‌های اجرایی و دولتی در خصوص ارزش افزوده امسال می‌توانند از اوراق اسناد خزانه استفاده کنند که دستگاه اجرایی می‌تواند این اوراق را صادر و در اختیار دستگاه مالیاتی قرار دهد.

هاشمی با تاکید بر تعامل هر چه بیشتر دستگاه امور مالیاتی استان با بخش خصوصی عنوان داشت: عمده بار اشتغال و تولید ثروت کشور بر عهده بخش تولید است و ما خدمت به بخش تولید را به عنوان یک رسالت برای خود می‌دانیم.

او تصریح کرد: مقرر شد کارگروه ویژه‌ای با حضور کارشناسان اداره کل امور مالیاتی استان و نمایندگان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی فارس تشکیل شود تا بتوانیم راهکار‌های عملیاتی‌تر و گام موثرتری برای کاهش و رفع مشکلات استانی فعالان اقتصاد‌ی استان برداریم.
انتهای پیام/م

نظرات بینندگان