کد خبر: ۱۳۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۰۴ آبان ۱۳۹۸

بسته پیامکی روزانه شیرازه 98/8/1

در این بسته پیامکی مروری بر مهم‌ترین اخبار در ساعات گذشته خواهیم داشت.
بسته پیامکی روزانه شیرازه؛ 98/8/4

اظهارات ديروز جهانگيري، معاون اول دولت و ادعاي او مبني بر تاييديه رهبر معظم انقلاب بر لوايح مرتبط با اف.اي.تي.اف، امروز و در روزنامه‌هاي اصولگرا با تيترهاي «اظهارات عجيب جهانگيري»، «آيا رهبري لوايح اف.اي.تي.اف را تاييد كرده‌اند؟»، «فرافكني در ماه‌هاي آخر دولت»، «اظهارات خلاف واقع جهانگيري براي تحميل اف.اي.تي.اف»، «دولت باز هم خواستار تصويب لوايح مرتبط با اف.اي.تي.اف شد» و در روزنامه‌هاي اصلاح‌طلب با عناويني چون «تصويب لوايح مرتبط با اف.اي.تي.اف در جلسه سران قوا»، «خبر مهم معاون اول رئيس جمهور" و «پايان مناقشه اف.اي.تي.اف؟» بازتاب يافت.
______
 براي بستن دهان منتقدان به رهبري نسبت دروغ مي‌دهند.
 «كيهان» با اشاره به ادعاي ديروز جهانگيري درباره موافقت رهبر انقلاب با لوايح مرتبط با اف.اي.تي.اف نوشت: رهبر معظم انقلاب به هيچ عنوان لوايح مرتبط با اف.اي.تي.اف را تاييد نكرده‌اند.
 پيش از اين نيز برخي از حاميان اف.اي.تي.اف براي تحميل خواسته زيان‌بار خود و بستن دهان منتقدان ادعاي خلاف واقع موافقت دفتر رهبري با لوايح مرتبط با اف.اي.تي.اف را مطرح كرده‌بودند.
 اقدام غيراخلاقي و رفتار دوگانه اين طيف پس از اعلام نظر صريح رهبر انقلاب در مورد لوايح زيان‌بار مرتبط با اف.اي.تي.اف نشان داد كه اين جريان اهداف ديگري را دنبال مي‌كنند.
_______
 تذكر قاضي به نحوه پوشش جديد شبنم نعمت زاده.
 ايسنا نوشت: در پنجمين و آخرين جلسه رسيدگي به اتهامات دختر وزير پيشين صنعت معدن و تجارت (در پرونده فساد دارويي ۱۸۵ميليارد توماني )، قاضي مسعودي مقام خطاب به شبنم نعمت زاده متهم رديف اول گفت: به گونه‌اي حجاب خود را رعايت كنيد هم شما بتوانيد صحبت كنيد و هم ما بتوانيم صداي شما را بشنويم و متوجه صحبت‌هايتان شويم.
پيش از اين نيز چادري شدن يكباره خانم نعمت زاده در جلسه اول اين دادگاه موجب انتقاد گسترده كاربران فضاي مجازي قرار گرفته بود بگونه اي كه قاضي دادگاه در مصاحبه اي عنوان كرد كه دادگاه در نوع حجاب متهمين هيچ الزامي نداشته است.
_______
سخنگوي وزارت خارجه: چشم‌مان ا‌ز اروپا آب نمي‌‌خور‌د.
 موسوي در گفتگو با «صبح‌نو»: با اينكه داريم به پايان مهلت دوماهه سوم از كاهش تعهدات برجامي ‌خود نزديك مي‌شويم، اروپايي‌ها هنوز اقدام ويژه‌اي مشخصا در حوزه فروش نفت، ارتباطات بانكي، حمل‌و‌نقل و بيمه انجام نداده‌اند كه ما را به برنداشتن گام چهارم متقاعد كند.
 در مدت باقي‌مانده تا آغاز گام چهارم نيز چندان چشم‌مان آب نمي‌خورد اروپايي‌ها بتوانند كاري انجام بدهند.
______
 فصل نوين فوتبال با اقدام ارزشمند مهدي ترابي.
 عباس چمنيان سرمربي سابق تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران در گفتگو با دانا: اقدام مهدي ترابي برخاسته از ذات پاكش بود.
 پيام اقدام بازيكن پرسپوليس حفظ وحدت در كشور و ميان مسئولان است.
مسئولان ما بايد مفهوم پيام مهدي ترابي را درك كنند و همه حول يك محور فعاليت كنند.
 اقدام مهدي ترابي را به فال نيك مي گيريم و متذكر مي شويم كساني كه كمتر به مسئوليت خود در كارهاي فرهنگي در حوزه ورزش توجه مي كنند، به خود آمده و به كار اصلي خود بپردازند.
 ما اين خلا را در آكادمي ها و تيم هاي پايه داريم؛ كارهاي فرهنگي بايد در تيم هاي پايه صورت گيرد

نظرات بینندگان