کد خبر: ۱۳۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۰۴ آبان ۱۳۹۸

بسته پیامکی روزانه شیرازه 98/8/2

در این بسته پیامکی مروری بر مهم‌ترین اخبار در ساعات گذشته خواهیم داشت.
بسته پیامکی روزانه شیرازه؛ 98/8/2

 از شبنم نعمت زاده تا لعيا جنيدي؛ وقتي چادر فقط در برخي مواقع كاربرد دارد!.
 درحالي‌كه حاشيه‌هاي حضور شبنم نعمت زاده با چادر در دادگاه و نحوه پوشش او همچنان موردانتقاد رسانه‌ها قرار دارد اين بار لعيا جنيدي كه با توصيه روحاني از زمان حضور در دولت چادر بر سر مي‌كند امروز در مراسم تاج‌گذاري امپراتور ژاپن چادر خود را از سر برداشت. استفاده سينوسي از چادر توسط برخي افراد ازجمله سوژه‌هاي انتقادي اهالي رسانه طي ماه‌هاي اخير بوده است.
______
افتتاح ۱۱۲۵ پروژه عمراني و محروميت‌زدايي سپاه در كهگيلويه و بويراحمد.
 سرلشكر سلامي فرمانده كل سپاه در جريان سفر به استان كهگيلويه و بويراحمد، ۱۱۲۵ پروژه اجرايي بسيج سازندگي بااعتبار  ۳۷ ميليارد و ۱۷۱ ميليون تومان را افتتاح كرد.
فرمانده سپاه در جمع مردم پاتاوه: درنبرد اقتصادي هستيم كه نياز به سازندگي و توسعه اقتصادي كشوري ضروري است.
تا رفع محروميت از چهره كهگيلويه و بويراحمد سپاه دست از كار و تلاش برنمي‌دارد.
 علي‌رغم سختي كار محور پاتاوه-دهدشت تا اواسط تابستان ۹۹ به بهره‌برداري مي‌رسد و در صورت تأييد مجوز از سوي وزارت دفاع، سپاه در ساخت يك بيمارستان درماني در استان كهگيلويه و بويراحمد اقدام خواهد كرد(صبح زاگرس)
______
تكذيب ادعاي جهانگيري درباره موافقت رهبر معظم انقلاب با تصويب لوايح مرتبط با اف.اي.تي.اف، حواشي چهارمين جلسه دادگاه شبنم نعمت زاده و انتقادها به تصميم دولت براي انتقال آب درياي خزر به استان سمنان ازجمله موضوعات مهم صفحات نخست روزنامه‌هاي امروز بود.
______
 نعل وارونه دولتي‌ها در قبال اف.اي.تي.اف.
 "كيهان" با اشاره به ادعاي دروغ جهانگيري درباره تأييديه رهبر معظم انقلاب بر لوايح مرتبط با اف.اي.تي.اف نوشت: دولتمردان درباره لوايح مربوط به اف.اي.تي.اف نعل وارونه زده و از جعل خبر نيز دريغ نمي‌كنند.
گمان مي‌رفت كه از تجربه تلخ برجام درس گرفته‌اند اما اين روزها حرف‌هايي مي‌زنند كه نشان مي‌دهد در همچنان بر همان پاشنه مي‌چرخد و اميد نه به خدا كه به كدخداست.


نظرات بینندگان