کد خبر: ۱۳۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۰۴ آبان ۱۳۹۸

بسته پیامکی شبانه شیرازه 98/8/3

در این بسته پیامکی مروری بر مهم‌ترین اخبار امروز خواهیم داشت.
بسته پیامکی شبانه شیرازه؛ 98/8/3

خطيب نماز جمعه تهران: دوران ندانم كاري در مديريت كشور به پايان رسيده.
حجت‌الاسلام ابوترابي فرد: اين سخن كه عده‌اي بر تعامل سازنده با دنيا و عده‌اي بر تقابل مستمر با جهان تأكيد دارند منصفانه نيست، من يك چهره متعهد را نمي‌شناسم كه معتقد به تقابل مستمر با جهان باشد.
 مردم از سر خيرخواهي، زمامداران را نصيحت و معايب آنان را گوشزد كنند و زمامداران نيز خود را مصون از خطا نيابند و پذيراي نصيحت و انتقاد باشند.
آمريكا و رژيم صهيونيستي و كشورهاي همسو با آن‌ها فقط يك زبان را مي‌فهمند و آن زبان قدرت است.
 دوران ندانم‌كاري، فرصت‌سوزي و روزمرّگي در مديريت كشور به پايان رسيده است.
_______
آغاز دور جديد اعتراضات در عراق؛ نيروهاي امنيتي براي حفظ جان معترضان مستقر شدند.
شمار زيادي از تظاهرات‌كنندگان در بغداد به خيابان‌ها آمده‌اند و شعارهايي عليه فساد، وضعيت خدماتي نامناسب و بيكاري سر مي‌دهند.
 تظاهرات‌كنندگان همچنان در حال حركت به سمت ميدان «التحرير» و پل «الجمهوريه» هستند؛ پلي كه به منطقه مهم «سبز» در مركز بغداد منتهي مي‌شود و نيروهاي امنيتي در اين مناطق مستقر شدند.
بيانيه آيت‌الله سيستاني خطاب به معترضان: تعدي به نيروهاي امنيتي و ضربه زدن به اموال عمومي و خصوصي در جريان اعتراضات از لحاظ شرعي درست نيست و مغاير با اصول تظاهرات مسالمت آميز است؛ خشونت زمينه را براي مداخلات خارجي فراهم مي كند.
بصيرت؛ مطالبه برخورد قضايي با معاون اول روحاني وارد فاز تازه اي شد.
نامه شوراي هماهنگي گروه‌هاي فرهنگي حوزه علميه قم به رييس قوه‌قضائيه: خط دادن وزير كشور به دشمنان نظام و ادعاي كذب جهانگيري درباره FATF، حكايت از برنامه‌اي مدون جهت هنجارشكني و نقض قوانين كشور دارد.
 با نسبت دهندگان دروغ به رهبرانقلاب و همچنين عوامل اجراي غيرقانوني لوايح استعماري FATF در كشور برخورد كنيد.
_______
 دست سارقان اينترنتي در جيب مردم.
دانا درباره انتقاد از فروشگاه‌هاي قلابي كه در روز روشن دزدي مي‌كنند، نوشت: در حالي شاهد افزايش ميزان سرقت اينترنتي حساب‌هاي بانكي هستيم كه بنابراعلام مراجع رسمي ردپاي برخي از فيشينگ‌ها به باندهاي بين‌المللي مي‌رسد.
 اين كلاهبرداران از موضوع‌هاي حساس اجتماعي همچون كارت سوخت و يارانه سوءاستفاده كرده و با ارائه پيشنهادات جذاب مانند تخفيفات عجيب و غريب دست به سرقت اطلاعات افراد مي زنند.
 كلاهبردارهاي اينترنتي صفحه درگاه بانكي را درست همانند سايتهاي عامل طراحي مي‌كنند.
________
سيد حسن نصرالله: از خواسته هاي مردم حمايت ميكنيم.
 دبيركل حزب الله لبنان: لبنان در شرايط حساسي قرار دارد.
بعضي رسانه هاي وابسته به كشورهاي حاشيه خليج (فارس) و بوق هاي داخلي آنها تلاش كردند سخنان قبلي من را به اين شكل پوشش دهند كه من تظاهركنندگان را تهديد كردم و اين مسئله درست نيست.
 تظاهركنندگان نبايد اجازه دهند بعضي احزاب براي موج سواري و سوء استفاده از اعتراضات تلاش كنند.
 استعفاي حكومت و تعطيلي پارلمان را تاييد نمي‌كنيم.
 ما از خواسته هاي مردم حمايت مي‌كنيم.
 عده اي حتي در داخل لبنان، در جلسات داخلي خود، از همه چيز مايوس شده بودند و فقط به يك چيز اميدوار بودند و آن، وقوع جنگ آمريكا عليه ايران و تغيير چهره منطقه و سرنگوني محور مقاومت بود اما اين اميدها نقش بر آب شد؛ آمريكا جنگي عليه ايران به راه نخواهد انداخت.
نظرات بینندگان