کد خبر: ۱۳۳۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۰۴ آبان ۱۳۹۸

گیر کردن دست کودک بازیگوش شیرازی درون گوی فلزی

گوی فلزی در انگشت پسر بچه خردسال که باعث ناراحتی و بی تابی وی شده بود، با تلاش آتش نشانان رها شد.


به گزارش شیرازه به نقل از سرویس خبری سازمان آتش نشانی شیراز روز گذشته در پی تماس‌ والدین یک کودک 8 ساله با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گرفتار شدن انگشت دست فرزندشان در داخل گوی فلزی ، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره 2 را به بیمارستان نمازی اعزام کرد.

علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز در این باره اظهار داشت : نیرو‌های امدادی بعداز گفتگو با کودک بازیگوش و دادن آرامش به وی، عملیات خود را برای رها سازی دست این پسر بچه شروع کردند و با استفاده از دستگاه مخصوص موفق شدند پس از بریدن بدنه گوی فلزی بدون هیچ گونه آسیبی، دست کودک را از درون گوی فلزی خارج کرده و به ناراحتی وی و نگرانی والدین اش پایان دهند. 

وی در ادامه افزود : گاهی اوقات بازی کردن کودکان با وسایل منزل مشکلات و حتی فجایعی متعدد به بار می آورد و هر ساله بیش از ۲۰۰،۰۰۰ کودک در اورژانس بیمارستان ها به علت آسیب های مربوط به بازی، تحت درمان قرار می گیرند که با نظارت والدین بر بازی کودکان می توان از وقوع بسیاری از این حوادث جلوگیری به عمل آید . 

وی در پایان گفت : بازی به کودکان کمک می کند تا رشد عاطفی بهتری داشته باشند،بازی برای کودک کاری لذت بخش بوده و یک خروجی ایده آل برای اضطراب و استرس او فراهم می کند.

نظرات بینندگان