کد خبر: ۱۳۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۰۹ آبان ۱۳۹۸

فرمانده سپاه پاسارگاد: هفته بسیج دانش آموزی یادآور ایثار و فداکاری دانش آموزان کشور است

شعار هفته بسیج دانش آموزی (دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی)

  فرمانده سپاه پاسارگاد در جلسه شورای اداری گفت: هفته بسیج دانش آموزی از هفتم آبان آغاز و تا سیزدهم آبان ماه ادامه دارد. سرهنگ قاسمی افزود: هدف از برگزاری برنامه های هفته بسیج دانش آموزی معرفی ظرفیت های این نیروی عظیم بسیج و انتقال فرهنگ ایثار وشهادت است.

او ادامه داد: در این هفته یاد و خاطره دانش آموزانی که روزی با ایثار و فداکاری نام خود را تاریخ ثبت کردند، گرامی داشته می شود. فرمانده سپاه پاسارگاد با بیان اینکه شعار هفته بسیج دانش اموزی امسال«دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی است، افزود: طی جلساتی که با مدیریت اداره آموزش و پروش شهرستان گرفته شده است، انشالله روز سیزده آبان امسال با شور و شعور بیشتر از هر سال برگزار می شود که البته برای رسیدن به اینچنین هدفی، نیاز است مسؤلان اداری شهرستان حضور موثر داشته باشند.

سرهنگ قاسمی گفت: با توجه به اینکه امسال، چهلمین سالگرد بسیج است، حدود چهل هزار یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی در کشور برگزار می شود که سهم شهرستان پاسارگاد دو مراسم یادواره شهداست. فرمانده سپاه پاسارگاد گفت: جلسات با موضوع استکبار شناسی، نشست هم اندیشی نخبگان، دیدار با نماینده ولی فقیه از دیگر برنامه های این هفته است. او ادامه داد: برگزاری مسابقات مقاله نویسی و نقاشی با موضوع افول امریکا و نشست‌های بصیرتی گام دوم انقلاب از دیگر برنامه های این هفته است. سرهنگ قاسمی بیان کرد: راهپیمایی روز 13 آبان در راس برنامه های این هفته قرار دارد که انشالله با حضور پر شور و شعور دانش آموزان، مردم و مسؤلان برگزار می شود و با این حضور بار دیگر دشمنان نظام اسلامی نا امید خواهند شد.

نظرات بینندگان