کد خبر: ۱۳۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۰۹ آبان ۱۳۹۸

نگاهی به وضعیت این روز های باغ قوام سعادت شهر؛ حیف و میل بیت المال ممنوع!

حیف و میل بیت المال توسط شهرداری

 

به گزارش طنین پاسارگاد باغ قوام نه تنها باغ گردشگری و تاریخی برای شهروندان سعادت شهری محسوب میشود بلکه آن جز هویت شهر میباشد . بعداز چندسال که باغ به حال خود رها شده بود حدود ۴ماه قبل شهرداری سعادت شهر بعداز برگزاری مزایده باغ را به پیمانکار بومی جهت بازسازی و بهسازی باغ و استفاده عموم شهروندان واگذار گردید که این به نوبه خود خبر مسرت بخشی محسوب میشود . اما از ابتدا طرح ، ورودی باغ که با دیوار کشی به طول یک ونیم متر توسط پیمانکار انجام شد با موافقان و مخالفان زیادی روبرو شد . بعد از حدود دو ماه تعطیلی کار توسط پیمانکار از دو هفته قبل ادامه فعالیت از سر گرفته شده است که با تخریب دیوار ورودی شروع شده است .
قمری نژاد که برنده مزایده باغ قوام میباشد در این خصوص میگوید : ابتدا توسط مهندسین شهرداری به بنده اعلام شد که اطراف باغ باید حصار کشی شود و ورودی باغ تا ارتفاع ۲ متر دیوارکشی شود که بنده طبق دستور مهندسین شهردار عمل کردم اما بعداز مدتی گفتند که طرح تغییر کرده و باید دیوار تخریب شود و طرح جدید اجرا شود . وی میگوید که تا الان چندین طرح به من داده شده و هروز یک طرح و یک نقشه جدید رو می شود . او گفت که ای کاش یک طرح جامع و کلی به من بدهند تا طبق همان طرح باغ را احیا کنیم تا هم از ضرر و زیان مالی بنده جلوگیری شود و هم از روند تخریب باغ کاسته شود و مردم بتوانند هرچه زودتر از باغ استفاده تفریحی کنند. قمری نژاد افزود که این قول را به شهروندان فهیم سعادت شهر میدهم که در کمترین زمان ممکن طرح را به بهره برداری برسانم .

سوال اینجاست که چرا شهرداری از همان  ابتدا و قبل از واگذاری طرح بازسازی باغ را تهیه میکرد و به تصویب شورای شهر میرساند که هم پروسه کار بازسازی زودتر انجام میشد و هم از حیف و میل پول بیت المال جلوگیری به عمل می آمد .

گزارش از خلیل رستمی سردبیر سایت تحلیلی خبری طنین پاسارگاد

 

 

نظرات بینندگان