کد خبر: ۱۳۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۰۶ آبان ۱۳۹۸
در ۷ ماهه سال جاری رخ داد؛

ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به ۶ هزار و ۴۸۹ مددجوی استان فارس

در ۷ ‌ماهه سال جاری در جهت توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت ۶ هزار و ۴۸۹ نفر از مددجویان استان فارس ، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند.
محمد بذرافشان ، مدیر کل کمیته امداد فارس با بیان اینکه آموزش های فنی و حرفه ای یکی از ابزار های مهم تربیت نیروی انسانی به شمار می رود، گفت: این گونه آموزش ها با ارائه مهارت های دسته اول به فراگیران، آنها را برای ورود به دنیای کسب و کار آماده می کند.

بذرافشان اضافه کرد: از این رو توانمندسازی و شکوفایی استعداد و تأمین خوداتکایی نیازمندان و محرومان یکی از مهم ترین اهداف این نهاد است که با ارائه آموزش های فنی و حرفه ای ، مقدمات خودکفایی و توانمندسازی مددجویان به میزان قابل توجهی فراهم و از ظرفیت های متقابل سازمان فنی و حرفه ای و کمیته امداد ، به خوبی استفاده می شود.

او با اعلام اینکه در ۷ ماهه امسال ۶ هزار و ۴۸۹ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس، آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند ، افزود: از این تعداد ، ۳ هزار و ۲۱۸ نفر در دوره های پایدار سازی ، یک هزار و ۶۸۹ نفر در دوره های مهارت آموزی و یک هزار و ۵۸۲ نفر نیز در دوره های مقدماتی شرکت کردند.همچنین تعداد ۹۸۰ نفر از مددجویان نیز بابت کاریابی به مؤسسات و شرکت ها معرفی و مشغول کار شدند.

نظرات بینندگان