کد خبر: ۱۳۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۰

نپرسيد كه مسعود جيم فنگ كجا غيبش زده!

طرح اين سؤال در رسانه ها كه سركرده گروهك منافقين كجا غيبش زده، موجب طعن و تمسخر از سوي جداشدگان اين گروهك شد.
يكي از جداشدگان در مطلبي آميخته به طنز و از قول مزدوران رجوي نوشت: به شما چه كه رجوي كجاست؟ عكس و فيلمش هست ديگر، برويد ببينيد. چرا مي پرسيد كجاست؟! در ثاني، هركس رفت قايم شد لابد دليل دارد. هي كه نمي پرسند كجاست؟!
نويسنده آنگاه مي پرسد: مگر رجوي تا حالا بوده كه مي پرسيد اكنون كجاست؟ اصلا او عادت دارد غيب شود. توي زندان شاه وقتي كه سران مجاهدين اعدام شدند غايب بود. وقتي زن اولش و موسي خياباني توي خانه تيمي بودند و كشته شدند غايب بود. در عمليات هاي سازمان بر عليه سربازان ايراني غايب بود. در ماجراي دستگيري زن سومش در فرانسه غايب بود. حالا هم طبق عادت غايب است و ديگر سؤال ندارد.
يكي ديگر از همين بريده هاي سازمان منافقين در سايت اينترلينك نوشت: بيش از 23 سال مي گذرد كه استراتژي جنگ آزاديبخش سازمان در خاك عراق به گل نشسته است، استراتژي كه انبوهي از جوانان ايران را به مزدوران فارسي زبان ديكتاتورترين مرد عرب (صدام) تبديل كرد؛ استراتژي كه سربازان ايراني را هدف گرفت و مردم ايران زمين را در مرزهاي مجاور خاك عراق به خون كشانيد و خانواده هاي بسياري را داغدار كرد. رجوي در اين استراتژي همه چيز را باخت و خاك عراق تبديل به باتلاقي براي تشكيلات سازمان شد. استراتژي سازمان در رفتن به عراق و مزدوري صدام، طناب داري شد براي پايان يافتن روياهاي رجوي.
عضو سابق سازمان منافقين مي افزايد: سازماني كه با شعار جنگ آزاديبخش نيرو ذخيره و به دام مي انداخت اكنون براي تكه زميني كه فقط بتواند خودش در آنجا نفسي كشيده و بقا داشته باشد شب و روزش به هم دوخته شده است و هراسان دست به دامان نمايندگان آمريكايي و لابي اسرائيلي مي شود. اين همان سازماني است كه مي خواست ايران را با كمك صدام و غرب آزاد كند ولي اكنون شبي نيست كه به آرامش تا صبح سپري كند. راستي مسعود رجوي كجا است كه پاسخ دهد پس چه شد آن سخنراني هاي آتشين و فرمان شليك و دلقك بازي.
اينترلينك با اشاره به بزدلي و بي شخصيتي كم نظير سركرده منافقين يادآور مي شود: او قطعا شجاعت پذيرش شكست و اذعان به آن را نداشت و لذا تصميم به دروغ هاي بيشتر و فريب هاي بزرگتر گرفت تا بدانجا كه پس از 23 سال كه ريش و ريشه اش در خاك عراق سوخته و دود شده، باز هم به دروغ مي گويد نگفتم سياه دانه است!!؟ نگفتم جنگ آزاديبخش جواب دارد!! نگفتم اشرف مركز كانوني نبرد استراتژيك عليه رژيم مذهبي است!! رجوي نه اين كه نداند اينها همه حرف مفت است قطعا همه اينها را خوب مي داند اما شجاعت پذيرش شكست چيزي است كه در وجود رجوي همچون همه ديكتاتورهاي تاريخ يافت نمي شود.
اما بخوانيد از شبكه ضد انقلابي بالاترين كه خطاب به سازمان منافقين تاكيد مي كند: دوستان! آن زمان كه به محضر سيدالرئيس صدام الحسين التكريتي رفتيد و سيد المسعود الرجوي، صدام را در آغوش گرفت بايد مي دانستيد كه نمي شود به آغوش ديكتاتور رفت، آن هم ديكتاتوري كه به ميهنتان حمله ور شده و خون ايراني را به زمين ريخته. حالا اما صدامي در كار نيست و شما مانده ايد و يك كمپ تروريستي كه تنها چند ماه وقت داريد تخليه اش كنيد. متاسفم براي بيچارگان گرفتار در اشرف كه فريب رجوي را خوردند و عمرشان در بيابان هاي عراق تلف شد و حتي همان رجوي و زنش در كنارشان نايستادند و بزدلانه گريختند.

نظرات بینندگان