کد خبر: ۱۳۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۰۹ آبان ۱۳۹۸

بسته پیامکی ویژه شیرازه 98/8/8

در این بسته پیامکی مروری بر سخنرانی رهبر انقلاب در مراسم دانش‌آموختگي دانشجويان دانشگاه‌هاي افسري ارتش خواهیم داشت.
بسته پیامکی ویژه شیرازه 98/8/8

 رهبر انقلاب، در مراسم دانش‌آموختگي دانشجويان دانشگاه‌هاي افسري ارتش: بزرگ‌ترين لطمه‌اي كه دشمنان ميتوانند به يك كشور بزنند، اين است كه امنيت را از آن سلب نمايند؛ كاري كه امروز در برخي كشورهاي منطقه شروع كردند و امنيت را از مردم ميگيرند. در دنيا بيشتر از همه، آمريكا و سرويس‌هاي اطلاعاتي غربي با پشتيباني پول كشورهاي مرتجع منطقه دارند آشوب به پا ميكنند. اين بدترين دشمني و خطرناك‌ترين كينه‌ورزي عليه يك ملت است.
 به دلسوزان عراق و لبنان توصيه ميكنم اولويتشان را علاج ناامني قرار دهند.
مردمشان (كشورهاي عراق و لبنان) هم مطالباتي دارند، بحق هم هست اما بايد بدانند اين مطالبات در چارچوب ساختارهاي قانوني [كشورشان] قابل تحقق و ممكن است. وقتي در كشوري ساختار قانوني به‌هم ريخت، هيچ عملي نميشود انجام داد. وقتي در كشوري خلأ به وجود آمد، هيچ اقدام مثبتي نميتوان كرد.
 براي كشور عزيز ما هم از اين فكرها كرده بودند كه خوشبختانه مردم بموقع در ميدان حضور پيدا كردند و خنثي شد.
اين راه‌پيمايي بازگشت كه اين روزها دارد انجام ميگيرد، روزي به بازگشت فلسطيني‌ها منتهي خواهد شد و صاحبان اصلي سرزمين به آن بازخواهند گشت.
 امروز داريم مي‌بينيم استكبار با هزينه‌هاي سنگيني كه كرده، تا امروز ناكام مانده و در منطقه شكست خورده است؛ خودشان گفتند "۷هزار ميليارد دلار خرج كرديم [اما] هيچ‌چيز دستمان نيست".
بايد به آينده و تحقق وعده هاي الهي اميدوار بود، نبايد به دشمن اعتماد كرد، از تحركات دشمن نبايد لحظه اي غفلت كرد، به پيروزي ها غرّه نشويم و نيروهاي مسلح بايد آمادگي لازم براي مقابله با فتنه را داشته باشند.
 ملتي كه آزادانه اراده و آزادانه عمل كند و منافع حقيقي خود را به درستي تشخيص دهد و با استقلال، اراده و عمل، آن منافع را تامين كند، يك ملت آزاده است.
يكي از برنامه هاي دشمن، تغيير محاسبات مسئولان و مؤثران فكري و همچنين آحاد مردم است تا منافع حقيقي و ملي خود را نتوانند به درستي تشخيص دهند.
نيروهاي مسلح بايد مراقب فتنه باشند و آرايش و آمادگي هاي لازم را براي مقابله با فتنه داشته باشند، زيرا طبق فرموده خداوند متعال در قرآن، فتنه از كشتار و قتل نيز بدتر است.
 امروز به لطف خداوند و به كوري چشم دشمنان، جوانان كشور سرشار از اميد هستند و تحقق وعده هاي الهي را كه شايد تصور آنها در گذشته دشوار بود، اكنون در مقابل چشمان خود مي بينيم.
 ناكامي استكبار در منطقه غرب آسيا، با وجود هزينه هاي گزاف و اعتراف خودشان به اين شكست، از ديگر نمونه هاي تحقق وعده هاي الهي است.
Shiraze.ir
نظرات بینندگان