کد خبر: ۱۳۳۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۰۹ آبان ۱۳۹۸

بیش از یک تن مواد افیونی در استان فارس کشف شد

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز، یک تن و ۴۱ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک کامیون کشف شد.
 به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس سردار رهام بخش حبیبی اظهارداشت: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی "قطرویه" شهرستان نی‌ریز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار علوفه مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، یک تن و 41 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در بسته‌های علوفه جاسازی شده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این باره 2 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند، تأکید کرد: مبارزه بی‌امان با مواد مخدر و سوداگران مرگ همواره از اولویت‌های اصلی این فرماندهی محسوب می‌شود.

توقیف کالای قاچاق یک میلیاردی در شیراز

سرهنگ فرج شجاعی، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد و گفت: مأموران انتظامی شهرستان شیراز هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی، به 2 دستگاه کامیون مظنون و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها انواع کالای قاچاق شامل 2 دستگاه یخچال، 7 دستگاه تلویزیون، 480 عدد تیوپ و 8 حلقه لاستیک قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف و در این خصوص 2 متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: برابر نظر کارشناسان مربوطه، ارزش این محموله قاچاق یک میلیارد برآورد شده است.


نظرات بینندگان