کد خبر: ۱۳۳۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۱۱ آبان ۱۳۹۸

اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در مساجد استان فارس

طرح هر مسجد یک حقوقدان با محوریت دادگستری استان و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان و بسیج حقوقدانان در مساجد استان فارس اجرایی می‌شود.
به گزارش شیرازه، رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان فارس از ساعت 16 امروز در مسجد امام علی (ع) میان‌رود در راستای تکریم ارباب رجوع ، پاسخگوی مراجعان هستند.

این دیدار عمومی که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونین دادگستری استان و مدیران کل سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه در استان برگزار می‌شود؛ مشکلات مردم منطقه میانرود و محلات اطراف بررسی و زمینه دیدار چهره به چهره مردم و مسئولان قضایی فراهم خواهد بود.

این گزارش حاکی است پس از این دیدار عمومی و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء نیز طرح  "هرمسجد یک حقوقدان " با حضور مسئولان قضایی استان با معرفی حقوقدان مسجد علی(ع) میان‌رود با محوریت دادگستری استان و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان و بسیج حقوقدانان رسماً اجرایی می‌شود.

گفتنی است در اجرای این طرح و حسب نظر رئیس قوه قضائیه و راهبرد‌های سند تحول دستگاه قضایی، موضوع توسعه و در دسترس‌ قرار دادن خدمات مشاوره حقوقی برای عموم جامعه با رویکرد کاهش مشکلات قضایی مردم و پرونده‌های دستگاه قضایی در اولویت برنامه‌های فرهنگی دستگاه قرار گرفت است و حقوقدانان با حضور در مساجد به آگاهی‌بخشی و پاسخ‌گویی به سوالات قضایی و حقوقی شهروندان می‌پردازند.

انتهای پیام/323

نظرات بینندگان