کد خبر: ۱۳۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۱۳ آبان ۱۳۹۸
صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی در استهبان برگزار شد

باید همت خود را به مقابله با شیطان بزرگ معطوف کنیم

در این مراسم که بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی برگزار گردید سرپرست اداره آموزش و پرورش، فرمانده سپاه و امام جمعه شهرستان استهبان به سخنرانی پرداختن
به گزارش استهبان آنلاین مراسم صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی در روز یکشنبه۹۸/۸/۱۲ در دبیرستان نمونه دولتی امام خمینی(ره) استهبان برگزار گردید.
در این مراسم که با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی، سرپرست اداره آموزش و پرورش و تعدادی از رؤسای ادارات شهرستان برگزار شد پس از عرض خیرمقدم توسط امینی سرپرست اداره آموزش و پرورش استهبان، فرمانده سپاه استهبان به ایراد سخنرانی پرداخت.
سرهنگ احمدی جابری ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی گفت: آمریکا ام الفسادی است که همیشه بدنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بوده  و به برکت خون شهدا تاکنون با شکست مواجه شده است و روز ۱۳ آبان روزی است که می توانیم با حضور خود در این راهپیمایی، شکست مفتضحانه آمریکا را به رخ جهانیان بکشیم.
در ادامه امام جمعه استهبان ضمن بیان روایتی از مولا علی(ع) گفت: قدر و ارزش هر کس به اندازه همت او است و خیلی ارزش خود را فقط در خوراک و پوشاک و مسکن خلاصه می کنند هر چند اینها نیاز است ولی هدف نهایی نیست.
حجه الاسلام والمسلمین خاوری با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره) نهایت همت خود را از بین بردن بزرگترین فتنه یعنی آمریکا بیان نموده است افزود:روز ۱۳ آبان روز مقابله با استکبار جهانی است و انشااله راهیپیمایی امسال پرشورتر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.
در پایاین این مراسم با اهدای لوح تقدیر از مسؤولین بسیج دانش آموزی تقدیر و تشکر بعمل آمد.
نظرات بینندگان